Readings of Marx in Critical Animal Studies: Appraising Traditions and New Directions

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Veranstaltung

Conference - Appraising Critical Animal Studies : 7th EACAS Conference of the European Association for Critical Animal Studies

24.06.2125.06.21

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. MICROSTRUCTURE AND HARDNESS EVOLUTION OF LASER METAL DEPOSITED AA5087 WALL-STRUCTURES
  2. Führung auf Distanz – Anforderungen aus Sicht des Betrieblichen Gesundheitsmanagement
  3. Connecting sustainability and culture: Building competencies through virtual exchange
  4. Companies and refugees: How to use the given potential for mutual sustainable benefit
  5. Chained to blockchain: Attachment’s swirling forces and dis/organizing consequentiality
  6. art thinking doing art: Artistic Practices in Educational Contexts from 1900 to Today
  7. Actual Time of Arrival: The Acquisition of Expressionist Art by United States Museums
  8. Workshop auf der Bundestagung der Arbeitsgemeinschaft „Schulpraktische Studien“ - 2007
  9. Was uns bewegt: Künstliche Intelligenz. Manuela Lenzen im Gespräch mit Jan Müggenburg
  10. Ringvorlesung "Fortschritt" - Paradigmen der Kulturwissenschaften, Leuphana Universität
  11. Rapping against Old and New Nazis: Musical Memories of Bejarano and Microphone Mafia
  12. Internet-Supported Sustainability Reporting: Empirical Findings from the German DAX30
  13. 84th Annual Conference of the Western Economic Association International - WEAI 2009
  14. Seth Price: Decimating Digital Data: Von Charles Sanders Peirce zu Friedrich Kittler
  15. Perspektiven einer philosophisch-anthropologischen Neubestimmung des Kulturbegriffs
  16. Lokale (Pop-)Musikszenen als Ökosysteme und die kulturpolitischen Folgen von Covid-19
  17. Jaquelines-of-all-trades: Testing Lazear's View on Entrepreneurship for Women Graduates
  18. International Research Society for Children's Literature (IRSCL) (Externe Organisation)
  19. Indie Game Studies Year Eleven: panel at DiGRA - Defragging Game Studies - Atlanta, GA
  20. Borderline Poetry: 20 years of German Unification as seen through Berlin literature
  21. Berufsverband Deutscher Psychologinnen und Psychologen e.V. (BDP) (Externe Organisation)
  22. MULTISCALE APPROACH TO LASER SHOCK PEENING INCLUDING PLASMA SHOCK WAVE SIMULATION
  23. Klang, Raum, Bewegung. Gestaltung interaktiver Klangobjekte und -installationen - 2019
  24. Jahrbuch der Gesellschaft für Kinder- und Jugendliteraturforschung (Fachzeitschrift)
  25. Chemieunterricht inklusiv?! - Forschendes Lernen mit heterogenen Lerngruppen - Teil 2
  26. Anfängliches Denken versus Weltbürgertum: Destruktion des Humanismus bei Heidegger
  27. Wo schauen wir als nächstes hin? Erste Schritte in Richtung einer Scan-Path-Theorie
  28. Wirtschaftsinformatik als Qualifikationsprofil in der internationalen Wirtschaft
  29. The future starts now: On the performative effects of manifestos in organizations
  30. Managing Utopia: Artistic visions of sustainable lifestyles and their realization
  31. Leibliche Grundierungen – Kulturelle Bildungsforschung zwischen Kunst und Bildung
  32. International Association for the Study of Popular Music e.V. (Externe Organisation)
  33. Essenssituationen als Bildungsangelegenheit – Schulverpflegung pädagogisch rahmen
  34. Die Polizei in Zeiten der „Flüchtlingskrise“. Lokale Spezifika im Umgang mit Flucht
  35. Andrea Zittel’s ‚Small Liberties’: Situating Interiors in Contemporary Media Culture
  36. Analyzing Pre- and In-Service Teachers‘ Feedback Practice With Microteaching Videos
  37. Workshop zu politischen Exekutiven in demokratischen und autokratischen Ländern
  38. Workshop on occasion of the 10th anniversary DFG Research Unit for 456/1451 2012
  39. UNITED we stand: A principle-based negotiation training for collective bargaining
  40. The implementation of formative assessment in inclusive mathematics instruction
  41. Niedersächsisches Ministerium für Frauen, Arbeit und Soziales (Herausgeber (Verlag))
  42. Improving skills. Evidence from secondary analysis of international surveys 2012