International Application of Intensive, Project-Based Sustainability Professional Development for In-Service Primary School Teachers

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Matthias Barth - Sprecher*in

Erin Redman - Sprecher*in

    21.03.2019

    Veranstaltung

    International Symposium "Research on Teacher Education of Sustainable Development - Insights, Perspective and Future Directions" 2019

    21.03.19 → …

    Vechta, Deutschland

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Lebe wohl, Weihnachtsmann
    2. Supply chain management and reverse logistics
    3. Orienting Orientalism, or How to Map Cyberspace
    4. Constructing the European Space Policy
    5. Psychometric Properties of the Online Arabic Versions of BDI-II, HSCL-25, and PDS
    6. The effect of specialization on operational performance
    7. Gerd Hurm: Rewriting the Vernacular Mark Twain
    8. Improvising Digital Transformation
    9. Birkmeyer, Jens / Kleinknecht, Thomas / Reitemeyer, Ursula (Hg.): Erinnerungsarbeit in Schule und Gesellschaft
    10. The pitfall-trap of species conservation priority setting
    11. Video
    12. THE RADICAL ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGIES IN POLITICAL IMAGINATION AND PRODUCTION OF COMMON FUTURE IN BELARUSIAN PROTESTS
    13. Citizen Entrepreneurship: A Conceptual Picture of the Inclusion, Integration and Engagement of Citizens in the Entrepreneurial Process
    14. Rolle
    15. Die unsichtbaren Geister des Zuhauses
    16. The EU as an interorganizational influencer?
    17. Sprachkompetenz - ein übersehenes Risiko?
    18. Fachbezogene Diskurse von DaZ-Lernenden über Kunst
    19. Minisymposium 16: Mathematik und Sprache
    20. Internetbasierte kognitiv-behaviorale Behandlungsansätze:
    21. Die Augstein-Debatte im Jahr 2013
    22. Students’ choice of universities in Germany
    23. Unternehmerische Desillusionierung nach einer Existenzgründung
    24. Successful climate protection via rapid coal phaseout in Germany and North Rhine-Westphalia
    25. Kraftquelle: Kleine Erfolge
    26. The assessment of personal work
    27. Indikatoren für eine diskursive Evaluation transdisziplinärer Forschung
    28. Unterricht im Lernbereich Globale Entwicklung
    29. Postkoloniale Perspektiven auf 'weltwärts'
    30. Fallstudie eines modellhaften Weiterbildungsprogramms für Journalist_innen: Zertifikatstudium Nachhaltigkeit und Journalismus
    31. „Nicht naiv genug, an den Fortschritt zu glauben“