Wie anzweigen? Anmerkungen zum Dokumentbegriff von nachschrift

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalModern Austrian Literature
Volume41
Issue number4
Pages (from-to)75-85
Number of pages11
ISSN0544-6465
Publication statusPublished - 2008

Links

Recently viewed

Researchers

  1. Martin Schreiber

Activities

  1. 2nd PERL International Conference 2012
  2. Regional monitoring and modeling of the effects of vegetation restoration on soil erosion’
  3. Assessing pre-service teachers‘ perceptions of peer feedback content relating to self-efficacy [Conference canceled}
  4. 'Teaching as a journey, not a destination.’ Examining the Inclusive Mindsets, Attitudes and Reflective Competence of Pre-Service and Experienced EFL Teachers in Germany
  5. Fakultät Bildung (Organisation)
  6. Zur Idee einer zweiten kopernikanischen Wende
  7. Division of Occupational Psychology Annual Conference - DOP 2013
  8. Leverage points for sustainability transformation in the Water-Energy-Food Nexus – Institutional perspectives
  9. Die Funktion der Nachhaltigkeit
  10. Mixed Methods International Research Association (Externe Organisation)
  11. Nomos Verlagsgesellschaft (Verlag)
  12. Moving beyond unlearning unsustainable consumption. Salutogenetic perspectives on education for sustainable consumption
  13. Berufung in den Beirat der Studie zur Entwicklung der Ganztagsschule (StEG)
  14. Logistik-Initiative Hamburg Management GmbH (Externe Organisation)
  15. Informationsansprüche im Atom- und Strahlenschutzrecht
  16. BDSM as a playful and artful way to experience several realities and complexity at the ‘Xplore Berlin’ festival of arts, sex and bodywork
  17. „Wissenschaftliche Methoden- Unterschiedliche Wege zum Wissen“ - 2019/20
  18. Hans E. Moppert-Stiftung (Externe Organisation)
  19. Harry Potter: Zwischen Satanismus und Heilslehre
  20. Shakespeare: Shall I compare thee to a summer's day? (Sonnet 18): Vorlesung in der Reihe "10 Minuten Lyrik"
  21. Hier spielt die Zukunft. Kitas als Orte für Bildung für eine nachhaltige Entwicklung