The Continuities of Twitter Strategies and Algorithmic Terror

Research output: Journal contributionsCritical reviewsResearch

Authors

Book review: Society in the Digital Age: An Interactionist Perspective By Housley, William ( Sage, 2021, ISBN: 978-1526478085, 98p)
Original languageEnglish
JournalSymbolic Interaction
Volume45
Issue number3
Pages (from-to)483-487
Number of pages5
ISSN0195-6086
DOIs
Publication statusPublished - 08.2022

DOI

Recently viewed

Publications

  1. How Strong is the Case for Criminal Sanctions in Cartel Cases?
  2. Schreibkompetenz in medialen Umgebungen messen und beurteilen
  3. Evaluating a Bayesian Student Model of Decimal Misconceptions
  4. Pollen und Sporen – Schlüssel zur Vegetation des Eiszeitalters
  5. Conference report Spatial strategies at the land-sea interface
  6. Professionalisierung der Ausbildung braucht Didaktikforschung
  7. Europe and the media: Changing structures in a changing context
  8. Region und Bildung. Zukunftsfähige Bildung durch Sachunterricht
  9. IT-Governance in der internationalen Hochschulkooperation (IT-GOV)
  10. Optimising business performance with standard software systems
  11. Ganzheitliche Schulansätze zur Bildung für nachhaltigen Konsum
  12. Determiner Ellipsis in Electronic Writing - Discourse or Syntax?
  13. Von sozialer Verantwortung zu unternehmerischer Nachhaltigkeit
  14. Realisation de materiaux alternatifs a base de semi-conducteurs
  15. Unterrichtsentwicklung: Was einen guten Unterricht kennzeichnet.
  16. Sustainability Reporting in the Light of Business Environments
  17. Abschätzung der flächenhaften Verteilung der nassen Deposition
  18. Survey on challenges of Question Answering in the Semantic Web
  19. Das Softwareangebot für den Musikunterricht in der Grundschule
  20. Response to the letters of Dr Amos and Dr Preti and colleagues
  21. Opportunities and Drawbacks of Mobile Flood Protection Systems
  22. Die Nation als Exzeß, oder: Die Unmöglichkeit der Grenzziehung
  23. Kompetenzen & Hochschulbildung für eine nachhaltige Entwicklung
  24. Product Market Competition and Economic Performance in Hungary
  25. Wirkung prosodischer Merkmale des Weißrussischen im Deutschen
  26. Nachhaltig konsumieren und Ressourcen schonen als Bildungsthema
  27. Education for Sustainable Development in Preschool Institutions
  28. Swarm Robotics, or: the smartness of 'a bunch of cheap dumb things'
  29. Der Ausbau erneuerbarer Energien im Lichte der Aarhus-Konvention
  30. Erziehungswissenschaftliche Alternativen im Pädagogikunterricht
  31. Estimation of spatial distribution of wet deposition in Germany
  32. Aufgaben- und Rollenpluralität des beruflichen Bildungspersonals
  33. 2. Methoden-Muster: Gestaltung von Beziehungen, Kontaktpflege, Klima
  34. One-Man Think Tank. Herman Kahn, oder wie man das Undenkbare denkt
  35. On the problematics between Eastern Germany and Western Germany
  36. Kultura, technika, kulturni technika: Proti diskursivizaci kultury
  37. Applied psychology from transitional economies in Eastern Europe
  38. Die Karl-Franzens Universität Graz auf dem Weg zur Nachhaltigkeit
  39. Reconfigurable Control System for Plants with Variable Structure
  40. Il sito fortificado di Monte S. Margherita di Monte Marenzo (Lecco)
  41. Digitale Medien in der naturwissenschaftlichen Lehrkräftebildung
  42. Information Communication Technology as Creativity Support Tools?
  43. Kinder- und Jugendliteratur in der Ausbildung von Englischlehrern
  44. Feldstudie zur Entwicklung der Rechenfertigkeit von Erstklässlern.
  45. Steuerliche Folgen der Wohnsitzverlegung bei natürlichen Personen
  46. Math-Bridge: Adaptive Platform for Multilingual Mathematics Courses