The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller

Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

Standard

The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller. / Quetz, Jürgen.
Kalbü mokymas ir mokymasis daugiakultürėje ir daugiakalbėje Europoje: Language teaching and learning in multicultural and plurilingual Europe - selected papers. ed. / Loreta Chodzkiene. Vilniaus Universiteto Leidykla, 2007. p. 30-40.

Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

Harvard

Quetz, J 2007, The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller. in L Chodzkiene (ed.), Kalbü mokymas ir mokymasis daugiakultürėje ir daugiakalbėje Europoje: Language teaching and learning in multicultural and plurilingual Europe - selected papers. Vilniaus Universiteto Leidykla, pp. 30-40.

APA

Quetz, J. (2007). The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller. In L. Chodzkiene (Ed.), Kalbü mokymas ir mokymasis daugiakultürėje ir daugiakalbėje Europoje: Language teaching and learning in multicultural and plurilingual Europe - selected papers (pp. 30-40). Vilniaus Universiteto Leidykla.

Vancouver

Quetz J. The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller. In Chodzkiene L, editor, Kalbü mokymas ir mokymasis daugiakultürėje ir daugiakalbėje Europoje: Language teaching and learning in multicultural and plurilingual Europe - selected papers. Vilniaus Universiteto Leidykla. 2007. p. 30-40

Bibtex

@inbook{93f80bf5cc5e4c91aff150ef369a41cd,
title = "The common European framework of reference for languages: advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller",
keywords = "Didactics of English as a foreign language",
author = "J{\"u}rgen Quetz",
year = "2007",
language = "English",
isbn = "978-995-533127-8",
pages = "30--40",
editor = "Chodzkiene, {Loreta }",
booktitle = "Kalb{\"u} mokymas ir mokymasis daugiakult{\"u}r{\.e}je ir daugiakalb{\.e}je Europoje",
publisher = "Vilniaus Universiteto Leidykla",
address = "Lithuania",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - The common European framework of reference for languages

T2 - advantages and pitfalls of a ubiquitous steamroller

AU - Quetz, Jürgen

PY - 2007

Y1 - 2007

KW - Didactics of English as a foreign language

M3 - Article in conference proceedings

SN - 978-995-533127-8

SP - 30

EP - 40

BT - Kalbü mokymas ir mokymasis daugiakultürėje ir daugiakalbėje Europoje

A2 - Chodzkiene, Loreta

PB - Vilniaus Universiteto Leidykla

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Partizipation von Kindern und Jugendlichen im kommunalen Raum I
  2. Nachhaltiges Wirtschaften in der wirtschaftsberuflichen Bildung
  3. Grundlagen der Schnelligkeit bei sieben- bis elfjährigen Kindern
  4. Finale - Prüfungstraining Hauptschulabschluss Nordrhein-Westfalen
  5. Bewegungsbaustelle Fitnessstudio - vielfältige Angebote für alle?!
  6. Emotionale Kompetenz als Lernziel ästhetisch-kultureller Bildung?
  7. Switching from a Managing to a Monitoring Function on the Board
  8. Elternkurse zur Stärkung der Erziehungskompetenz - Ein Überblick
  9. Die Krisenwarn- und Krisenberatungsfunktion des Abschlussprüfers
  10. Produktion lokaler Erinnerungsräume durch immaterielles Welterbe
  11. Qualitätssicherung der Tätigkeit des unabhängigen Finanzexperten
  12. Partizipation von Kindern und Jugendlichen im kommunalen Raum II
  13. Aufbau und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens
  14. Lehrerprofessionalität und die Qualität von Mathematikunterricht
  15. Das Studium als Berufsvorbereitung - ein Mythos der Lehrerbildung
  16. Empathy as a motivator of dyadic helping across group boundaries
  17. A Dollhouse as a Situational Context for Mulitplicative Reasoning
  18. §7 Europäisches Verwaltungsrecht und Europäisches Verfassungsrecht
  19. Anonymized firm data under test: evidence from a replication study
  20. Kooperationsvereinbarungen als Baustein gelingender Kooperationen
  21. Gute Aufgaben im Mathematikunterricht der Grundschule - Einführung
  22. Mehrsprachigkeit und Interkulturalität in Fremdsprachenportfolios
  23. Kraushaar/Wieland/Reemtsma, “Rudi Dutschke, Andreas Baader und die RAF”.
  24. Fortbildung als Mittler zwischen Hochschule und Unterrichtspraxis
  25. The causal effects of exports on firm size and labor productivity
  26. Performance of Students with special educational needs in Germany
  27. Die Arbeitsbedingungen von Unternehmern im europäischen Vergleich
  28. The causal effects of exports on firm size and labor productivity
  29. Architekturvermittlung - Chancen und Risiken einer neuen Disziplin
  30. MCG - Ein Modell zur Prognose der Identifikationszeiten für Objekte
  31. More than the sum of its parts? Synergy and picturebook translation
  32. Notate zu Kunst und Kultur der zwanziger Jahre des 20. Jahrhunderts
  33. Produktdifferenzierung in deutchen Industrieunternehmen 1995 - 2004
  34. Vom Elfenbeinturm zum Ladentisch - nachhaltige Potentiale im Handel
  35. Unfair wage perceptions and sleep: Evidence from German survey data
  36. The development and function of anger in childhood and adolescence
  37. Unfair wage perceptions and sleep: Evidence from German survey data
  38. Union membership and age: the inverted u-shape hypothesis under test
  39. Ungeliebtes Kind? Zur Rolle der empirischen Pädagogik als Pädagogik