Stop thief! [an adventure in English ; ab 10 Jahren]

Research output: Books and anthologiesCompendium/lecture notesEducation

Standard

Stop thief! [an adventure in English ; ab 10 Jahren]. / Puchalla, Dagmar.
Berlin: Langenscheidt ELT, 2005. 125 p.

Research output: Books and anthologiesCompendium/lecture notesEducation

Harvard

APA

Vancouver

Puchalla D. Stop thief! [an adventure in English ; ab 10 Jahren]. Berlin: Langenscheidt ELT, 2005. 125 p.

Bibtex

@book{eb68c5b2ecc14a18812ec4b3c6a58741,
title = "Stop thief!: [an adventure in English ; ab 10 Jahren]",
keywords = "Psychology",
author = "Dagmar Puchalla",
year = "2005",
language = "English",
isbn = "3468204353",
publisher = "Langenscheidt ELT",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Stop thief!

T2 - [an adventure in English ; ab 10 Jahren]

AU - Puchalla, Dagmar

PY - 2005

Y1 - 2005

KW - Psychology

UR - http://d-nb.info/972563288

M3 - Compendium/lecture notes

SN - 3468204353

SN - 978-3-468-20435-7

BT - Stop thief!

PB - Langenscheidt ELT

CY - Berlin

ER -

Recently viewed

Publications

  1. The impact of growth markets in the downstream sector
  2. Entwicklung einer Fallstudie für die Lehre im IT-gestützten Personalmanagement
  3. Kommentierung von: Art. 27 AEUV
  4. Liebesschmerz und Textlust
  5. Ästhetikkolumne
  6. Von den Altertümern Roms zu den Altertümern der Elbmarschen
  7. Corporate Governance Reporting des Aufsichts-/Verwaltungsrats zur Internen Revision
  8. Crisis - Unrest - Commons Sense
  9. Reale Utopien
  10. Distanz und Leidenschaft
  11. Marahrens, August (1875-1950)
  12. Kommentar von: Art. 53
  13. Kommentierung von: Art. 26 AEUV
  14. Tourist Trend Research by Trend Screening
  15. A portrait of the artist as a researcher
  16. Fazit und Ausblick
  17. Institutional dual ownership and voluntary greenhouse gas emission disclosure
  18. Entwickler
  19. A welfare analysis of electricity transmission planning in Germany
  20. Popgeschichte im Zeichen des Twist
  21. Fire and landscape context shape plant and butterfly diversity in a South African shrubland
  22. Die technologische Sinnverschiebung
  23. Value-Sensitive Digital Social Innovations for Marginalized Individuals
  24. Fluid Politics: Reclaiming Critical Studies in Psychiatry as a Progressive Issue
  25. Spatial predictions for the distribution of woody plant species under different land-use scenarios in southwestern Ethiopia
  26. Didaktische Mehrdimensionalität der beruflichen Fachrichtung Sozialpädagogik
  27. Inklusiven Fremdsprachenunterricht gestalten - Von Theorie-Praxis-Netzwerken, multiprofessionellen Teams und interdisziplinärer Forschung
  28. Event Risks und Event Risk Covenants
  29. Selbstreflexion und kollegialer Austausch