Uppenkamp, V.,
2020,
Inklusive Religionspädagogik der Vielfalt: Konzeptionelle Grundlagen und didaktische Konkretionen. Knauth, T., Möller, R. & Pithan, A. (eds.). Münster:
Waxmann Verlag,
p. 257-268 12 p. (Religious diversity and education in Europe ; vol. 42).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter
Uppenkamp, V.,
2024,
"Niemand darf verloren gehen ...?!": Interdisziplinäre Perspektiven im Schnittfeld von Bildungsgerechtigkeit und evangelischem Bildungshandeln. Ta Van, J., Biermann, K., Wolf, J. & Dechow, J. (eds.). Münster:
Waxmann Verlag,
p. 21-32 12 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Reis, O.,
Uppenkamp, V.,
Schmidt, R. &
Kammeyer, K.,
2024,
Videographische Forschung zu inklusivem Unterricht: Erziehungswissenschaftliche und fachdidaktische Perspektiven. Wilm, G., Koßmann, R., Böse, S., Fabel-Lamla, M. & Meyer-Jain, C. (eds.). Bad Heilbrunn:
Verlag Julius Klinkhardt,
p. 83-100 18 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research