Picht-Wiggering, L.,
Hobuß, S.,
Keding, G. &
Rathgens, J.,
24.09.2024,
Co-kreatives Lernen und Lehren: Hochschulbildung im Zeitalter der Disruption. Gandt, S., Schmohl, T., Zinger, B. & Zitzmann, C. (eds.).
1 ed. Bielefeld:
wbv Media GmbH & Co. KG,
p. 77-91 14 p. (TeachingXChange; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education › peer-review
Picht-Wiggering, L. &
Weiser, A.,
2023, (Accepted/In press)
Ethik und Nachhaltigkeit an deutschen Hochschulen. – Ein Workshopbericht.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Education
Picht-Wiggering, L.,
2020,
1 ed. Bonn:
Dr. Rudolf Habelt GmbH.
455 p. (Frankfurter Archäologische Schriften; vol. 41)
Research output: Books and anthologies › Monographs › Research › peer-review
Weiser, A.,
Hill, M. B.,
Picht, L.,
Prien-Ribcke, S.,
Lübcke, E. &
Heudorfer, A.,
01.2019,
Forschendes Lernen in der Studieneingangsphase: Empirische Befunde, Fallbeispiele und individuelle Perspektiven. Reinmann, G., Lübcke, E. & Heudorfer, A. (eds.). Wiesbaden:
Springer Fachmedien Wiesbaden,
p. 193-207 15 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Picht, L.,
01.04.2018,
Market as Place & Space of Economic Exchange: Perspectives from Archaeology & Anthropology. Hahn, H. P. & Schmitz, G. (eds.). Church St., Barnsley:
Oxbow Books,
p. 41-58 18 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review