Nonverbale Kommunikation
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Standard
Nonverbale Kommunikation. / Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid. 
Vahlens großes Marketinglexikon. ed. / Hermann Diller. 2. ed. München: C.H. Beck Verlag, 2001. p. 1195-1198.
			
			Vahlens großes Marketinglexikon. ed. / Hermann Diller. 2. ed. München: C.H. Beck Verlag, 2001. p. 1195-1198.
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Harvard
Bekmeier-Feuerhahn, S 2001, Nonverbale Kommunikation. in H Diller (ed.), Vahlens großes Marketinglexikon. 2 edn, C.H. Beck Verlag, München, pp. 1195-1198.
			APA
Bekmeier-Feuerhahn, S. (2001). Nonverbale Kommunikation. In H. Diller (Ed.), Vahlens großes Marketinglexikon (2 ed., pp. 1195-1198). C.H. Beck Verlag. 
			
			Vancouver
Bekmeier-Feuerhahn S. Nonverbale Kommunikation. In Diller H, editor, Vahlens großes Marketinglexikon. 2 ed. München: C.H. Beck Verlag. 2001. p. 1195-1198
			Bibtex
@inbook{e2606ab39f8041e5b6dc2c0e81a13dd8,
  title     = "Nonverbale Kommunikation",
  keywords  = "Betriebswirtschaftslehre, Verbraucherverhalten , Nichtverbale Kommunikation , Marktkommunikation ",
  author    = "Sigrid Bekmeier-Feuerhahn",
  year      = "2001",
  language  = "Deutsch",
  isbn      = "978-3800626892",
  pages     = "1195--1198",
  editor    = "Hermann Diller",
  booktitle = "Vahlens gro{\ss}es Marketinglexikon",
  publisher = "C.H. Beck Verlag",
  address   = "Deutschland",
  edition   = "2",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Nonverbale Kommunikation
AU - Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
PY - 2001
Y1 - 2001
KW - Betriebswirtschaftslehre
KW - Verbraucherverhalten
KW - Nichtverbale Kommunikation
KW - Marktkommunikation
M3 - Aufsätze in Sammelwerken
SN - 978-3800626892
SN - 3800626896
SP - 1195
EP - 1198
BT - Vahlens großes Marketinglexikon
A2 - Diller, Hermann
PB - C.H. Beck Verlag
CY - München
ER -
