Management von Informationsrisiken in Supply Chains durch Data Warehousing

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesTransferpeer-review

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationRisikomanagement in Supply Chains : Gefahren abwehren, Chancen nutzen, Erfolg generieren
EditorsChristoph Siepermann, Richard Vahrenkamp, Markus Siepermann
Number of pages17
Place of PublicationBerlin
PublisherErich Schmidt Verlag
Publication date2015
Edition2., neu bearbeitete
Pages283-299
ISBN (print)3503158189, 978-3-503-15818-8
ISBN (electronic)978.3-503-15819-5
Publication statusPublished - 2015

Recently viewed

Publications

  1. Intrinsic human elimination half-lives of polychlorinated biphenyls derived from the temporal evolution of cross-sectional biomonitoring data from the United Kingdom
  2. Smart Services in Produktionsnetzwerken modellieren
  3. The future of people and nature in Southern Transylvania
  4. Governance of Professional Service Firms
  5. „Unbegleitete Minderjährige Flüchtlinge“ in Europa
  6. Transcending the transmission model
  7. Corporate Social Responsibility
  8. THE OCTOBER-REVOLUTION AS CYCLICAL SYSTEM TRANSFORMATION
  9. Даниэль Фишер
  10. Job Satisfaction, Management Style, and Occupational Stress among Managerial Employees
  11. Qualitätsentwicklung in der schulischen Gesundheitsförderung und Prävention
  12. § 27
  13. Cooperation in public good games. Calculated or confused?
  14. Der "Anschein eines besonders günstigen Angebots" im Sinne des § 16 Abs.1 UWG
  15. Bileams Ratschlag und seine Eigenart bei Josephus
  16. Educating moral sensitivity in business
  17. IKT-Dienstleistungen zur Unterstützung der Diffusion von e-Car-Sharing
  18. "Kandinskys frühe Holzschnitte - Polyphonie von Farben und Formen"
  19. Zur motivatorischen Wirkung von Unternehmensvisionen
  20. Das Kunstfeld von Zürich - ein Zentrum des Buddhismus?
  21. Blick(e) auf das schulisches Schreiben. Erste Ergebnisse aus IMOSS
  22. Ecosystem service trade-offs from supply to social demand
  23. Social and ethical aspects in sustainability performance measurement and assessment. A systematic literature review
  24. Zur Förderung der Perspektivenübernahme durch Wendebilderbücher.
  25. Interesse wecken - was wissen wir über die Motivierung von Schülern?
  26. Environmental management accounting for cleaner production
  27. Social Contexts in Team Formation:
  28. Zuhause im fremden Text.
  29. Il corto digitale nell’economia televisiva del ‘momento’
  30. Eibach, Ulrich: Gott im Gehirn ? – Ich eine Illusion ?, Witten, 3. Aufl. 2010