Petersen, H. & 
Schaltegger, S., 
2000, 
Wirtschaftswissenschaften. Schaltegger, S. (ed.). Berlin: 
Springer Verlag, 
p. 169-196 28 p. (Studium der Umweltwissenschaften; vol. 4493).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
 Schaltegger, S. & 
Petersen, H., 
2000, 
Wirtschaftswissenschaften. Schaltegger, S. (ed.). Berlin: 
Springer Verlag, 
p. 197-223 27 p. (Studium der Umweltwissenschaften).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
 Petersen, H., 
2017, 
Unternehmen der Gesellschaft : Interdisziplinäre Beiträge zu einer kritischen Theorie des Unternehmens . F. U. U. G. O. (ed.). Marburg: 
Metropolis Verlag, 
p. 205-230 26 p. (Theorie der Unternehmung; vol. 65).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Petersen, H. & 
Schaltegger, S., 
2016, 
Die 10 wichtigsten Zukunftsthemen im Marketing. Stumpf, M. (ed.). Freiburg: 
Haufe Mediengruppe, 
p. 81-117 37 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review