Emotionale Bildkommunikation mittels nonverbaler Kommunikation: Eine inter-disziplinäre Betrachtung der Wirkung nonverbaler Bildreize

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationKonsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
Number of pages17
Place of PublicationMünchen
PublisherVerlag Franz Vahlen
Publication date1994
Pages89-105
ISBN (print)3-8006-1856-7
Publication statusPublished - 1994
Externally publishedYes

Recently viewed

Publications

  1. Einsatz eines Frühwarnradars am Beispiel der Karstadt-Insolvenz
  2. Einfluss der Corporate Governance auf die Goodwill Impairments
  3. Digitalisierung - Chance oder Risiko für nachhaltigen Tourismus?
  4. Digitale Lehr- und Lernangebote in der medizinischen Ausbildung
  5. Die Rolle des Betriebsleiters im mittelständischen Unternehmen
  6. Determiner Ellipsis in Electronic Writing - Discourse or Syntax?
  7. Anthropomorphe Markengestaltung – Wenn Marken menschlich werden
  8. Decolonizing Otherness through a Transcultural Lens: Conclusion
  9. A meta‐analysis on the effects of just‐below versus round prices
  10. A cross-scale assessment of productivity–diversity relationships
  11. The role of training in implementing corporate sustainability
  12. Schulische Gesundheitsförderung aus Sicht von Schulleitungen
  13. Regulierung der europäischen Nachhaltigkeitsberichterstattung
  14. Raumzeitliche Prozesse der visuellen Informationsverarbeitung
  15. Product diversification and stability of employment and sales
  16. Presence, fate and risks of pharmaceuticals in the environment
  17. Nitrate Pollution of Groundwater Long Exceeding Trigger Value
  18. Managerial Eco-Control in Manufacturing and Process Industries
  19. Gluing life together. Computer simulation in the life sciences
  20. From pre-processing to advanced dynamic modeling of pupil data
  21. EU-Regulierung des öffentlichen Country by Country Reportings
  22. Do employers have more monopsony power in slack labor markets?
  23. Computing Consumer Sentiment in Germany via Social Media Data
  24. Zeit- und Einkommensarmut von Freien Berufen und Unternehmern
  25. Which Institutional Investors Drive Corporate Sustainability?
  26. Toward a better understanding of the mindsets of negotiators
  27. The opportunity development process of nascent entrepreneurs
  28. Sprachbildung und Sprachkontakt im deutsch-polnischen Kontext
  29. Sources of Individual Differences in L2 Narrative Production
  30. Recent research and developments on wrought magnesium alloys
  31. (Pop)Kulturelle Öffentlichkeiten im Kontext der Neuen Rechten
  32. Non-invariance? An Overstated Problem With Misconceived Causes
  33. Naturwissenschaftlichen Unterricht inklusiv gestalten (Nawi-In)
  34. Nationale und internationale Kooperationen und Dissemination
  35. Medienentwicklung und Medienpädagogik: Künstliche Intelligenz
  36. Media use in Germany around the attacks in the United States
  37. Latente Bewertungsmuster in komplexen Entscheidungsprozessen
  38. Eine strukturelle Version der Theorie der Statusinkonsistenz
  39. Eigene Wege entdecken - Das Linzer Konzept der Klassenführung
  40. Die Finanzierung des Flächenrecyclings durch Kreditinstitute
  41. Convergence of adaptive learning and expectational stability
  42. Controlling invasive plant species in ecological restoration
  43. Biodiversität im unternehmerischen Nachhaltigkeitsmanagement
  44. Armut und Gesundheit - Herausforderung für die Soziale Arbeit
  45. Action tendencies and characteristics of environmental risks
  46. Was haben kommunale Bildungslandschaften mit Bildung zu tun?
  47. Was bleibt? Einige Überlegungen zum Medienereignis WikiLeaks
  48. Vom Konzept zur Konzeption: Das Sozioökonomische Curriculum
  49. Transdisciplinary sustainability research in real-world labs