Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen. / Deters, Jürgen.
Karriere in der Medienbranche: Anforderungen, Schlüsselqualifikationen, Ausbildungssituation. ed. / Jürgen Deters; Carsten Winter. Frankfurt am Main: Campus Verlag, 1997. p. 31-43.

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Deters, J 1997, Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen. in J Deters & C Winter (eds), Karriere in der Medienbranche: Anforderungen, Schlüsselqualifikationen, Ausbildungssituation. Campus Verlag, Frankfurt am Main, pp. 31-43.

APA

Deters, J. (1997). Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen. In J. Deters, & C. Winter (Eds.), Karriere in der Medienbranche: Anforderungen, Schlüsselqualifikationen, Ausbildungssituation (pp. 31-43). Campus Verlag.

Vancouver

Deters J. Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen. In Deters J, Winter C, editors, Karriere in der Medienbranche: Anforderungen, Schlüsselqualifikationen, Ausbildungssituation. Frankfurt am Main: Campus Verlag. 1997. p. 31-43

Bibtex

@inbook{3f3b6e6963a747d7b4f2b977cdd28e09,
title = "Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen",
keywords = "Betriebswirtschaftslehre",
author = "J{\"u}rgen Deters",
year = "1997",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-593-35769-0",
pages = "31--43",
editor = "J{\"u}rgen Deters and Carsten Winter",
booktitle = "Karriere in der Medienbranche",
publisher = "Campus Verlag",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Der Medienmanager - Unternehmer im Unternehmen

AU - Deters, Jürgen

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - Betriebswirtschaftslehre

UR - http://d-nb.info/949755028

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 978-3-593-35769-0

SP - 31

EP - 43

BT - Karriere in der Medienbranche

A2 - Deters, Jürgen

A2 - Winter, Carsten

PB - Campus Verlag

CY - Frankfurt am Main

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Activity-based start-up simulations in entrepreneurship education at German universities
  2. Spatial scale affects seed predation and dispersal in contrasting anthropogenic landscapes
  3. Armenia
  4. Pervasive Intelligence
  5. Impulse für die Migrationsgesellschaft
  6. Public Value
  7. User participation in the quality assurance of requirements specifications
  8. Modelling of heat exchangers based on thermochemical material for solar heat storage systems
  9. Die Unterwerfung
  10. Ecosystem services and distributive justice. Considering access rights to ecosystem services in theories of distributive justice
  11. Metacommunity, mainland-island system or island communities?
  12. Fallstudie
  13. Strategic Self-Regulation in Groups
  14. Does CEO power moderate the link between ESG performance and financial performance?
  15. Control and Freedom: Power and Paranoia in the Age of Fiber Optics
  16. Exploring the influence of testimonial source on attitudes towards e-mental health interventions among university students
  17. Heidegger und die Römer
  18. Computer Simulations Then and Now
  19. Transcending adaptation
  20. Werturteil II
  21. Globalization, Nautical Nostalgia and Maritime Identity Politics. A Case Study on Boundary Objects in the Future German Port Museum
  22. The Three Schools of CCO Thinking
  23. Der extrovertierte Rechtstaat
  24. Article 73 CISG
  25. It´s All in the Game!
  26. Diagnosebegleiter - Einzeltestkartei
  27. Diversion
  28. Calling and career preparation
  29. Introducing Residual Stresses on Sheet Metals by Slide Hardening under Stress Superposition
  30. Direct negative density-dependence in a pond-breeding frog population
  31. Fallstudie
  32. Die "Matheasse" in Jena - ein Projekt zur Förderung mathematisch interessierter und (potenziell) begabter Grundschüler
  33. Borders, Citizenship, War, Class
  34. Article 71 CISG