Denk- und Schreibraum für sprachliche Bildung: Wie die Fachbibliothek „Sprache“ Schreibprozesse von Lehramtsstudierenden durch peer-to-peer Fachberatung anregt und unterstützt
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Authors
| Original language | German |
|---|---|
| Title of host publication | Von Projekten zur Profilbildung : sprachliche Bildung in der universitären Lehrkräftebildung |
| Editors | Astrid Neumann, Friederike Dobutowitsch |
| Number of pages | 20 |
| Place of Publication | Baltmannsweiler |
| Publisher | Schneider Verlag Hohengehren |
| Publication date | 2020 |
| Pages | 32-51 |
| ISBN (print) | 978-3-8340-2068-0 |
| ISBN (electronic) | 978-3-7639-6496-3 |
| Publication status | Published - 2020 |
- Didactics of the German language
Research areas
- SDG 4 - Quality Education
