Picht-Wiggering, L.,
Hobuß, S.,
Keding, G. &
Rathgens, J.,
24.09.2024,
Co-kreatives Lernen und Lehren: Hochschulbildung im Zeitalter der Disruption. Gandt, S., Schmohl, T., Zinger, B. & Zitzmann, C. (eds.).
1 ed. Bielefeld:
wbv Media GmbH & Co. KG,
p. 77-91 14 p. (TeachingXChange; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education › peer-review
Hobuß, S.,
Reihlen, M.,
Schmitt, C.,
Soltau, A. &
Webersik, J.,
28.12.2023,
Hochschulen im Wandel: Entwicklungsprozesse im Netzwerk gestalten. Brünken, R., Härtling, J., Löhrke, S. & Reihlen, M. (eds.). Wiesbaden:
Springer,
p. 49-74 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education
Hobuß, S. &
Dhouib, S.,
2022,
Philosophieren in der Diktatur: Eine aktuelle Debatte in der arabischsprachigen Philosophie. Dhouib, S. (ed.). Weilerswist:
Velbrück Wissenschaft,
p. 13-16 4 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Ouerghemmi, N. E. &
Hobuß, S.,
2022,
Philosophieren in der Diktatur: Eine aktuelle Debatte in der arabischsprachigen Philoosphie. Dhouib, S. (ed.). Weilerswist:
Velbrück Wissenschaft,
p. 73-94 19 p. (Unrechtserfahrung in transkultureller Perspektive).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review