Chancen und Risiken des Multi-Channel-Marketings in innovativen Märkten
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Standard
Chancen und Risiken des Multi-Channel-Marketings in innovativen Märkten. / Weisenfeld, Ursula.
Handbuch Multi Channel Marketing. ed. / Bernd W. Wirtz. Wiesbaden : Gabler Verlag, 2007. p. 353-368.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Chancen und Risiken des Multi-Channel-Marketings in innovativen Märkten
AU - Weisenfeld, Ursula
PY - 2007
Y1 - 2007
KW - Betriebswirtschaftslehre
KW - Innovation
KW - Multi-Channel-Marketing
UR - http://d-nb.info/981400094
M3 - Aufsätze in Sammelwerken
SN - 978-3-8349-0360-0
SN - 3-8349-0360-4
SP - 353
EP - 368
BT - Handbuch Multi Channel Marketing
A2 - Wirtz, Bernd W.
PB - Gabler Verlag
CY - Wiesbaden
ER -