Eva Lucia Backhaus »Myzel, Kompost, Algorithmus – Künstlerische Praktiken im Anthropozän«

Project: Scientific event

Project participants

Description

Veranstaltungsreihe:
»Künstlerische Praktiken postdigitaler Verflechtungen – Reorganisationen zwischen Aisthesis, Kunst und Medien«
Konzept & Organisation:
Prof. Dr. Kerstin Hallmann (Universität Osnabrück), Fatma Kargin (Leuphana Universität Lüneburg), Prof. Dr. Manuel Zahn (Universität zu Köln)
StatusActive
Period08.10.24 → …

Documents

Recently viewed

Publications

  1. Vertriebssteuerung der Kreditinstitute - vom notwendigen Übel zur Win-Win-Situation?
  2. Tree diversity and mycorrhizal type co-determine multitrophic ecosystem functions
  3. Anforderungen an berufsbegleitende Weiterbildungsangebote in der Sozialen Arbeit
  4. Naturschutz in der Kulturlandschaft 2050 - Interaktion von Natur, Klima und Mensch
  5. Unholy Affinity? – Free Trade Theory, Postmodernism, and the Multinational Enterprise
  6. The effects of differentiated instruction on teachers’ stress and job satisfaction
  7. Einfluss von CSRD und CSDDD auf Interne Revision, Aufsichtsrat und Abschlussprüfer.
  8. Life expectancy, family constellation and stress in giant mole-rats (Fukomys mechowii)
  9. Vergleichende Messung fachsprachlicher Fähigkeiten in den Domänen Physik und Sport
  10. Under Which Conditions Do Populist Governments Use Unpolitics in EU Decision‐Making
  11. LimSt – Ein Fragebogen zur Erhebung von Lernstrategien im mathematikhaltigen Studium
  12. Eltern in der Schule der Migrationsgesellschaft. Eine rassismuskritische Perspektive
  13. Effectiveness of a Web-Based Intervention in Reducing Depression and Sickness Absence
  14. Paradoxien und Spannungsfelder in Beruf und Wirtschaft wirtschaftspädagogisch nutzen
  15. Prospects of wireless energy-aware sensors for smart factories in the industry 4.0 era
  16. Ambient Intelligence and Knowledge Processing in Distributed Autonomous AAL-Components
  17. A stakeholder theory perspective on business models: Value creation for sustainability
  18. Elementary school children contribute to environmental research as citizen scientists
  19. The impact of partially missing communities on the reliability of centrality measures