Timo Meynhardt

Prof. Dr.

Timo Meynhardt

Contact

Prof. Dr. Timo Meynhardt

  1. 2016
  2. Understanding Drivers of Public Value at the Individual Level

    Meynhardt, T. (Speaker) & Strathoff, P. (Speaker)

    13.06.201615.06.2016

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  3. 2014
  4. School of Management and Technology (Organisational unit)

    Meynhardt, T. (Chair)

    2014

    Activity: MembershipLeuphana academic councils and committeesLeuphana Academic Committees

  5. 2010
  6. Capitalizing on value dynamics

    Meynhardt, T. (Speaker)

    24.09.201026.09.2010

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  7. When Middle Managers in the Public Sector create Value: Antecedents to Entrepreneurial Orientation

    Meynhardt, T. (Speaker) & Diefenbach, F. E. (Speaker)

    12.09.201015.09.2010

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  8. (De)composing Public Value: New Evidence for Basic Structures

    Meynhardt, T. (Speaker), Metelmann, J. (Coauthor) & Bartholomes, S. (Coauthor)

    30.06.2010

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  9. Institute of Corporate Development (Organisational unit)

    Meynhardt, T. (Chair)

    2010

    Activity: MembershipAcademic councils, panels and committeesEducation

  10. 2009
  11. The Public is Fine With Us: Idealized Value Mergers in Top Management

    Meynhardt, T. (Speaker)

    11.10.2009

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  12. 2002
  13. The Value Knowledge Grid - a new way of diagnosing the Culturally Non-Copyables: Building Blocks for Diagnostics

    Meynhardt, T. (Speaker)

    22.09.200225.09.2002

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  14. 2000
  15. Selbstkonzepte von Führungskräften

    Meynhardt, T. (Speaker)

    24.09.2000

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  16. Zum Zusammenhang von Kultur, Wertvorstellungen und individuellen Kompetenzen

    Meynhardt, T. (Speaker)

    18.03.2000

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Recently viewed

Publications

  1. "Utopisches Gewissen" lässt sich "mit Schlecht-Vorhandenem nicht abspeisen"
  2. Cutting Across Lines: Lil Picard and the Reorienting Effects of Collage
  3. Grundlagen stoffstrombasierter betrieblicher Umweltinformationssysteme
  4. Group membership does not modulate goal- versus movement-based imitation
  5. Führung von Repatriates zur Unterstützung des Wissenstransferprozesses
  6. IUCN and perspectives on biodiversity conservation in a changing world
  7. Product-service systems as enabler for sustainability-oriented innovation
  8. A framework for business model development in technology-driven start-ups
  9. Product-Service Systems as Enabler for Sustainability-Oriented Innovation
  10. Education for Sustainable Development Strategies in German Universities.
  11. Design und Evaluation von interaktiven webbasierten Bruchrechenaufgaben
  12. Paradigmen und Konzepte zum Einsatz digitaler Medien im Musikunterricht
  13. International Academic Partnership "Teaching and Learning Sustainability"
  14. Integration von Gender-Aspekten in gestufte Jahrgänge - eine Handreichung
  15. The Influence of National Culture on Business Students' Career Attitudes
  16. Interaktivität beim Fremdsprachenlehren und -lernen mit digitalen Medien
  17. Ein trainingspädagogischer Blick auf die Trainerinnen im Frauenfußball
  18. Beschäftigungswirkungen von befristeten Arbeitsverträgen und Leiharbeit
  19. Ausdauernd Rad fahren - eine kooperative Herausforderung auf zwei Rädern
  20. The Agency of the Agency. Why do all Corporate Image Films Look the Same?
  21. Polarization of Time and Income - A Multidimensional Analysis for Germany
  22. Das Studienprogramm Nachhaltigkeit als Beispiel interdisziplinärer Lehre
  23. Rezension: Hans-W. Micklitz: The Politics of Justice in European Private Law.
  24. Glossar zu Grundbegriffen im Themenfeld Gesundheit - Bildung - Entwicklung
  25. Schools and their ‚culture of consumption‘: a context for consumer learning