Gesche Keding
Contact
Gesche Keding
1 - 5 out of 5Page size: 10
- 2024
- Published
Co-kreatives Lehren und Lernen am Leuphana College
Picht-Wiggering, L., Hobuß, S., Keding, G. & Rathgens, J., 24.09.2024, Co-kreatives Lernen und Lehren: Hochschulbildung im Zeitalter der Disruption. Gandt, S., Schmohl, T., Zinger, B. & Zitzmann, C. (eds.). 1 ed. Bielefeld: wbv Media GmbH & Co. KG, p. 77-91 14 p. (TeachingXChange; vol. 7).Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education › peer-review
- 2023
- Published
Disziplinäre Perspektiven erweitern: Nachhaltigkeit als Nebenfach (Minor Sustainability Science)
Fischer, D., Martín-López, B. & Keding, G., 16.10.2023, Bildung für nachhaltige Entwicklung in der Hochschule: Wege und Wirkungen am Beispiel der Leuphana Universität Lüneburg. Michelsen, G., Barth, M. & Fischer, D. (eds.). Leverkusen: Verlag Babara Budrich, p. 99-114 16 p. (Schriftenreihe "Ökologie und Erziehungswissenschaft" der Kommission Bildung für eine nachhaltige Entwicklung der DGfE).Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- 2017
- Published
Metaphors and Paradigms of the Language Animal—or—The Advantage of seeing “Time Is a Resource” as a Paradigm
Keding, G., 01.12.2017, In: Dialogue: Canadian Philosophical Review. 56, 4, p. 693-704 12 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2016
- Published
Charles Taylors Landkarte - Einleitung
Bohmann, U. (ed.), Keding, G. (ed.) & Rosa, H. (ed.), 01.11.2016, Grenzen der Toleranz / Charles Taylors Landkarte. Marczewski, P. (ed.). Frankfurt am Main: Verlag Neue Kritik, Vol. 49. p. 90-101 12 p. (Transit. Europäische Revue; vol. 49).Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
- Published
Time Norms as Strong Evaluations: A Step Towards a Critique of Time Norms
Keding, G., 23.09.2016, In: Constellations. An International Journal of Critical and Democratic Theory. 23, 3, p. 448-458 11 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review