Andreas Heinen
Dr.
Contact
Dr. Andreas Heinen
- Management studies
Research areas
1 - 7 out of 7Page size: 10
- 2017
- Published
Social Desirability's Influence on Audience Research: Discerning and Reducing It
Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M., Sikkenga, J. & Heinen, A., 2017, In: Journal of Cultural Management: Arts, Economics, Policy. 3, 2, p. 13-45 31 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2015
- Published
Institutional Logics as orchestras' strategic dilemma
Heinen, A. & Weisenfeld, U., 30.10.2015, In: International Review of Social Research. 5, 2, p. 130-140 11 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2014
- Published
Social Desirability and its Impact on Audience Research
Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Heinen, A., 2014, Paradigm Shifts & Interactions: EMAC 2014 European Marketing Academy 43rd annual conference; Conference Proceedings. Bigné, E. (ed.). Universitat de València, p. 121 1 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Published abstract in conference proceedings › Research › peer-review
- 2012
- Published
Wer will das noch hören? Besucherstrukturen bei niedersächsischen Sinfonieorchestern
Heinen, A., 2012, Wiesbaden: Springer VS. 205 p.Research output: Books and anthologies › Monographs › Research › peer-review
- 2011
- Published
So klopft das Schicksal an die Pforte!
Heinen, A., 2011, Die Dynamik tiefgreifenden Wandels in Gesellschaft, Wirtschaft und Unternehmen: [Beiträge der sechsten CREPS (Center for Research in Entrepreneurship, Professions and Small Business Economics...) Konferenz vom 26. - 27. Novermber 2009 in der Leuphana-Universität Lüneburg]. Bekmeier-Feuerhahn, S., Martin, A., Merz, J. & Weisenfeld, U. (eds.). LIT Verlag, p. 127-136 10 p. (Entrepreneurship, Professions, Small Business Economics; no. 5).Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
- 2010
- Published
Besucherstrukturen bei Niedersächsischen Sinfonieorchestern
Heinen, A., 2010, Kleine und mittlere Unternehmen: Herausforderungen und Innovationen; Forschungsbeiträge. Schöning, S., Richter, J., Wetzel, H. & Nissen, D. (eds.). Frankfurt/Main: Peter Lang Verlag, p. 79-92 14 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- 2002
- Published
Musikwissenschaft im Phonomarkt: Bericht zum 1. Lüneburger Musiksymposium im Februar 1999
Marien, E. (ed.) & Heinen, A. (ed.), 2002, Wilhelmshaven: Verlag Florian Noetzel GmbH. 142 p.Research output: Books and anthologies › Conference proceedings › Transfer