Symposium: Ethical Dilemma in Participatory Childhood Research – International Perspectives

Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Event

28. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft - DGfE 2022: ENT │ GRENZ │ UNGEN │

13.03.2216.03.22

Bremen, Bremen, Germany

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. Wildlife habitat association over a twelve-year period (2008-2020) in the Greater Mahale Ecosystem, western Tanzania
  2. Zum Einfluss der Mentoring-Beziehung auf die Kompetenzentwicklung von Lehramtsstudierenden im Langzeitpraktikum
  3. Zum Kanonsbewusstsein Des Josephus Flavius in Contra Apionem Und in Den Antiquitates
  4. Agriculture and everyday realities on small farms – An entrepreneurial challenge to farmers between the desire for autonomy and a secure existence. Two examples from east and south-east Poland
  5. Rezension von: Standhartinger, Angela: Handbuch zum Neuen Testament. 11,1, Der Philipperbrief, Mohr Siebeck 2021, ISBN 9783161601026.
  6. Two new Lebistina Motschulsky, 1864 species from Kenya and Tanzania (Coleoptera, Carabidae, Lebiini)
  7. The Short-Run Impact of Twinning in the First Birth on Female Labor Supply in Tanzania
  8. Professionalisierung von Lehramtsstudierenden für inklusiven naturwissenschaftlichen Unterricht
  9. Wässrige Milieus. Ökologische Perspektiven in Meeresbiologie und Aquarienkunde um 1900
  10. Human capital investments in children - A comparative analysis of the role of parent-child shared time in selected countries
  11. Anpassungsstrategien zum Klimawandel touristischer Pilotdestinationen in Küsten- und Mittelgebirgsregionen
  12. Auswirkungen des Bilanzrechtsmodernisierungsgesetzes auf das Intangible Asset- und Goodwill Accounting. Eine Analyse zur Annäherung des deutschen Handelsgesetzbuchs (dHGB) an die International Financial Reporting Standards (IFRS)
  13. A literature review concerning the non-carbon-related environmental goals of the EU Taxonomy Regulation and the European Sustainability Reporting Standards (ESRS)