European Educational Research Association (EERA) (External organisation)

Activity: MembershipAcademic councils, panels and committeesResearch

Lydia Kater-Wettstädt - Member

    Co-Convenor
    10.2019 → …

    Recently viewed

    Researchers

    1. Sarah Stanske

    Publications

    1. Plasticizer and Surfactant Formation from Food-Waste- and Algal Biomass-Derived Lipids
    2. Culturally Aware Mathematics Education Technology
    3. Besucherstrukturen bei Niedersächsischen Sinfonieorchestern
    4. Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz
    5. The efficacy of psychotherapy and pharmacotherapy in treating depressive and anxiety disorders
    6. A safe space and leadership matter for innovation
    7. Still Different After All These Years
    8. Kreativität und ihre Bezahlung
    9. Eine alternative Einstiegsvorlesung in die Fachmathematik – Konzept und Auswirkungen
    10. Vertrauen, Institutionen und mentale Modelle
    11. Zwischen Tradition und Neubeginn
    12. Risk preferences under heterogeneous environmental risk
    13. “Spicing up the Spaghetti Bowl”
    14. Alternative für Deutschland
    15. Wie entscheiden Initiatoren und Backer im Reward based Crowdfunding?
    16. Vorwort
    17. Beratung in Veränderungsprozessen
    18. Exports and Firm Survival in Times of COVID-19 - Evidence from Eight European Countries
    19. Hochschulfusionen in Deutschland: Gemeinsam stark?!
    20. Erzieherischer Kinder- und Jugendmedienschutz
    21. Medien - Diversität - Ungleichheit
    22. Unaccompanied Minors in Germany
    23. Die Angst vor Migranten. Gefühle als Modus des politischen Denkens
    24. Mikrodaten und Mikroanalysen für Freie Berufe
    25. Simulation of economic losses from tropical cyclones in the years 2015 and 2050: the effects of anthropogenic climate change and growing wealth
    26. Analyzing management preferences for sustainability
    27. Reinforcing or counterproductive behaviors for sustainable entrepreneurship? The influence of causation and effectuation on sustainability orientation
    28. Corrective Feedback beim formfokussierten digitalen Grammatiküben der Fremdsprache Englisch – eine kriteriengeleitete Analyse von Feedbackformen und -strategien am Beispiel von Duolingo
    29. Repatriate knowledge transfer