Ästhetischer Genuss als Metapher populärer Kunstvermittlung - 2019

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventExternal workshops, courses, seminarsResearch

Elisabeth Heymer - Moderator

21.03.201922.03.2019
Ästhetischer Genuss als Metapher populärer Kunstvermittlung - 2019

Event

Ästhetischer Genuss als Metapher populärer Kunstvermittlung - 2019

21.03.1922.03.19

Bonn, North Rhine-Westphalia, Germany

Event: Workshop

Recently viewed

Publications

  1. The Inverse Domino Effect
  2. Product-service systems as enabler for sustainability-oriented innovation
  3. Mechanical properties and corrosion behaviour of freestanding, precipitate-free magnesium WE43 thin films
  4. Taufanerkennung bei bleibend unterschiedlicher Lehre?
  5. Projektvorstellung
  6. § 290 Verzinsung des Wertersatzes
  7. Ohne Ambition ist alle Strategie nichts
  8. Eine Reise um die Welt
  9. Stratified prevention: opportunities and limitations
  10. Einleitung: Blumers Rebellion 2.0: Eine Wissenschaft der Interpretation
  11. Das Delirium des Symbolischen hat eine neue Phase gefunden
  12. Wie gehe ich mit schwierigen Schülern um?
  13. Bättre folk! Bessere Leute!
  14. Deep Learning auf sequenziellen Daten als Grundlage unternehmerischer Entscheidungen
  15. Effects of orientations to happiness on vocational identity achievement.
  16. Anpassung und Selbstbehauptung.
  17. Motivational effects on management control systems in assisted living facilities
  18. The Carapacial Ridge of Turtles
  19. Delfinesisch für Anfänger. John C. Lilly und das JANUS-Projekt
  20. The Influence of Personality on Students‘ Career Decisiveness – A Comparison between Chinese and German Economics and Management Student
  21. NATO 2030
  22. Fabrication of a high strength Mg-11Gd-4.5Y-1Nd-1.5Zn-0.5Zr (wt%) alloy by thermomechanical treatments
  23. Smart Metering und die Liberalisierung des Messwesens
  24. La destinée cybernétique de l'occident
  25. Do Large Companies Ignore Formal Sustainability Management Controls?
  26. Städtische Problemdiskurse
  27. Offene Fragen
  28. Feeling the scope of solidarity
  29. Ein kleiner Ausblick: Forschungskorridore zum "fachdidaktischen Code" der Lebenswelt- und/oder Situationsorientierung