Untersuchung zur "Vollen Halbtagsschule"

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelForschungen zu Lehr- und Lernkonzepten für die Grundschule : Arbeiten der 8. Jahrestagung zur Grundschulforschung
HerausgeberHans-Günther Roßbach, Karin Nölle
Anzahl der Seiten8
Band4
VerlagVerlag Leske + Budrich
Erscheinungsdatum2001
Seiten213-220
ISBN (Print)3-8100-2934-3
PublikationsstatusErschienen - 2001
Veranstaltung8. Jahrestagung Grundschulforschung 1999 - Lüneburg, Lüneburg, Deutschland
Dauer: 08.10.199909.10.1999
Konferenznummer: 8

Bibliographische Notiz

Literaturangaben

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Risikobewusste Planung
  2. Die Beschaffung von Kooperation
  3. Online-counseling for teachers via internet forum - A comparative study between norwegian and german users
  4. Von Joseph Ratzinger zu Papst Benedikt XVI
  5. Biodegradable green composites
  6. Landscape features shape people's perception of ecosystem service supply areas
  7. Case Study
  8. Trust in government regarding COVID-19 and its associations with preventive health behaviour and prosocial behaviour during the pandemic
  9. Whistle-Blowing heißt nicht: "verpfeifen"
  10. A mixed-method approach to post-retirement career planning
  11. Marktorientierte Markenbewertung
  12. Inklusion
  13. Groupware und Workflow- Konzepte und Systemvergleich
  14. Article 78 CISG
  15. Strukturwandel oder Kommunikationsrevolution?
  16. Biological Degradation of Cyclophosphamide and its Occurrence in Sewage Water
  17. PSYCHODRAMA AND SOCIOMETRY AS COUNSELING AND THERAPY METHODS IN OPEN GROUPS OF ALCOHOLICS
  18. Meaning-making in higher education for sustainable development
  19. Fostering collective climate action and leadership: Insights from a pilot experiment involving mindfulness and compassion
  20. Diagramme aus der Zeitung
  21. Konfliktkulturen, Konfliktdefinitionskonflikte und Mediation
  22. The influence of visual texture on perceiving the location of auditory events
  23. Cultures of sustainability and the aesthetics of the pattern that connects
  24. Practice What You Preach?
  25. A Cultural Analysis of the Economy of Affection and the Uncaptured Peasantry in Tanzania
  26. Theorie und Praxis - Skypen macht´s möglich
  27. Kenneth Grahame, The wind in the willows
  28. Kindergarten und Grundschule zwischen Differenzierung und Integration
  29. Option-implied skewness