The parrot knew everything: [ab 10 Jahren]

Publikation: Bücher und AnthologienMonografienForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
ErscheinungsortBerlin
VerlagLangenscheidt ELT
Anzahl der Seiten131
ISBN (Print)978-3-468-20443-2
PublikationsstatusErschienen - 2007

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  2. American Association of Applied Linguistics (AAAL) (Externe Organisation)
  3. Stiftung Internationale Jugendbibliothek (Externe Organisation)
  4. Tag der Leh­re - 2018
  5. Im Horizont verheddert. Krazy Kat
  6. Visualisieren des Textverständnisses
  7. GMS Journal for Medical Education (Fachzeitschrift)
  8. 'Teaching as a journey, not a destination.’ Examining the Inclusive Mindsets, Attitudes and Reflective Competence of Pre-Service and Experienced EFL Teachers in Germany
  9. Congress of Applied Psychology - IAAP 2006
  10. Palgrave Macmillan (Verlag)
  11. ‘I think they are irresponsible.’ Teaching Sustainability with (Counter) Narratives in the Digital EFL Classroom
  12. Forschungsfeld Hafen
  13. Migrationsreflexive Öffnung sozialpädagogischer Bildungsgänge an (Berufs-)Fachschulen
  14. EUROSLA 2008
  15. Masterclass mit StudentInnen am Norsk Barnebokinstitutt Oslo - 2009
  16. International conference ICT for Language Learning - ICT 2016
  17. Fakultät Bildung (Organisation)
  18. Vergleichende Parlamentarismusforschung
  19. Pre-Service Teachers Developing Digital Games for the EFL classroom – Potentials, Procedures, Products (SLTED, Wien)
  20. Gutachtertätigkeit
  21. Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover (Externe Organisation)
  22. 2nd International Conference on Recycling and Reuse 2014
  23. Journal of Common Market Studies (Fachzeitschrift)
  24. 'Sorry Miss I completely forgot it': A variational pragmatic perspective on apologies in Irish English and English English (Languages, Nations, Cultures: Pluricentric Languages in Context(s), Stockholm)
  25. Putting sustainable campuses into force: Empowering students by the self-efficacy Green Office Model
  26. Gendered Silences in Contemporary Picturebooks