Joint Proceedings of Scholarly QALD 2023 and SemREC 2023 co-located with 22nd International Semantic Web Conference ISWC 2023: Athens, Greece, November 6-10, 2023

Publikation: Bücher und AnthologienKonferenzbände und -dokumentationenForschung

Authors

  • Debayan Banerjee (Herausgeber*in)
  • Ricardo Usbeck (Herausgeber*in)
  • Nandana Mihindukulasooriya (Herausgeber*in)
  • Mohamad Yaser Jaradeh (Herausgeber*in)
  • Sören Auer (Herausgeber*in)
  • Gunjan Singh (Herausgeber*in)
  • Raghava Mutharaju (Herausgeber*in)
  • Pavan Kapanipathi (Herausgeber*in)
OriginalspracheEnglisch
ErscheinungsortAachen
VerlagRheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen
PublikationsstatusErschienen - 2023
VeranstaltungScholarly QALD 2023 - Athen, Griechenland
Dauer: 06.11.202310.11.2023
Konferenznummer: 1
https://ceur-ws.org/Vol-3592/

Publikationsreihe

NameCEUR Workshop Proceedings
VerlagCEUR-WS.org
Band3592
ISSN (elektronisch)1613-0073

Links

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Wissens-und Forschungspolitiken in den Künsten –Die Institutionalisierung von künstlerischer Forschung im deutschsprachigen Raum
  2. Kulturschlösser oder Freigeister?: Möglichkeiten und Grenzen der Teilhabe von Bürgern an Kulturentwicklungsprozessen in Hamburg
  3. Wo bleibt die Fachlichkeit? Zum Stellenwert der Fachlichkeit bei der rekonstruktiven Analyse naturwissenschaftlichen Unterrichts
  4. Hochschulöffentlicher Vortrag : "Citizenship Education in South Africa and Germany - Einblicke in ein aktuelles Forschungsprojekt."
  5. Postervortrag: EU-Projekt ‘Ambassadors for Women and Science – Pallas Athene’: Evaluation des Projektverbundes, mit Annelie Wellensiek
  6. The Participants´ Perspective on Challenges, Disappointments & Success Factors in Research-Practice Partnerships in Teacher Education
  7. How do secondary seed dispersal and post-dispersal seed predation influence the successful recruitment of common grassland species?
  8. Risk and time preferences under complex spatio-temporal risk conditions – experimental and survey evidence from semi-arid rangelands
  9. Profilstudium schulische Inklusion – Eine Spezialisierungsmöglichkeit für angehende Lehrkräfte an der Leuphana Universität Lüneburg
  10. Academic Committee of the China’s Research Center for Economic Transition an der Beijing University of Technology (Externe Organisation)
  11. Geben Plattformen CrowdworkerInnen eine Stimme? Eine explorative Studie zur CrowdworkerInnen-Partizipation auf Crowdsourcing-Plattformen
  12. Current Developments in Environmental Management Accounting: Towards a Comprehensive Framework for Environmental Management Accounting
  13. Treffen der SIG Forschung und SIG Qualität und Professionsentwicklung der Gesellschaft für Schreibdidaktik und Schreibforschung - 2019
  14. How can corporate social responsibility (CSR) gain relevance in internal communication? A network perspective on communication processes
  15. Stretching, shrinking, shape-shifting: a processual and communication-centred perspective on the elasticity and boundedness of organization
  16. The use of digital communication media in cross-border knowledge transfer processes: A competitive advantage for multinational companies?
  17. Developing Strategies Against the Risks of Severe Storm Surges: Opportunities for the Integration of Different Stakeholder Perspectives
  18. Speaking about vision, talking in the name of so much more: A methodological framework for ventriloquial analyses in organization studies

Publikationen

  1. Impulsive Feedback Linearization for Decoupling of a Constant Disturbance with Low Relative Degree to Control Maglev Systems
  2. Fostering students’ participation in the implementation of the sustainable development goals at higher education institutions
  3. Entwurf und Erläuterung für ein Gesetz zur Festsetzung nationaler CO2-Emissionsstandards für fossile Kraftwerke in Deutschland
  4. Photochemical reactions of brominated diphenylethers in organic sovents and adsorbed on silicon dioxide in aqueous suspension
  5. Environmental occurrence and hazard of organic UV stabilizers and UV filters in the sediment of European North and Baltic Seas
  6. Reading instruction in 5th grade: teachers’ perspectives on promoting self-regulated reading in language and content area teaching
  7. Wagnis Wildnis, Wildnisentwicklung und Wildnisbildung in Mitteleuropa, (hrsg.) Herbert Zucchi, Paul Stegmann: München oekom verlag, 2006
  8. Exploring the potential of using priority effects during ecological restoration to resist biological invasions in the neotropics
  9. Untersuchungen zur Entwicklung von Anpassungsstrategien an den Klimawandel für die Überflutungsflächen an der unteren Mittelelbe.
  10. Decisions And Characteristics During The Development Process Of A Software Demonstrator For Data Analysis In Production Logistics
  11. Callings and work engagement: Moderated mediation model of work meaningfulness, occupational identity, and occupational self-efficacy
  12. Dialogorientierte Nachhaltigkeitsberichterstattung von Hochschulen : eine Untersuchung am Beispiel der Leuphana-Universität Lüneburg
  13. Schindler, Jörg; Held, Martin (unter Mitarbeit von Gerd Würdemann) (2009): Postfossile Mobilität. Wegweiser für die Zeit nach dem Peak Oil
  14. European Psychiatric Association (EPA) guidance on the quality of eMental health interventions in the treatment of psychotic disorders
  15. Künstliche Feuchtflächen in Hochwasserrückhaltebecken – eine Chance für die Reduzierung von Pflanzenschutzmitteleinträgen in Gewässer
  16. Orientierende Untersuchungen von NSO-Heterocyclen in niedersächsischen Oberflächengewässern – Betrachtung von Sediment und Wasserphase