Green and Sustainable Chemistry in South America: What have been done and seen there?

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenAndere (Vorworte. Editoral u.ä.)Forschung

Authors

OriginalspracheEnglisch
Aufsatznummer100408
ZeitschriftCurrent Opinion in Green and Sustainable Chemistry
Jahrgang26
ISSN2452-2236
DOIs
PublikationsstatusErschienen - 01.12.2020

Bibliographische Notiz

Funding Information:
The authors would like to thank FAPESP (São Paulo Research Foundation; 2014/50827-1 ; 2017/25015-1 ), Capes (Coordination for the Improvement of Higher Education) and CNPq (National Council for Scientific and Technological; 310149/2017-7 ) for the financial support.

Funding Information:
The authors would like to thank FAPESP (Sa?o Paulo Research Foundation; 2014/50827-1; 2017/25015-1), Capes (Coordination for the Improvement of Higher Education) and CNPq (National Council for Scientific and Technological; 310149/2017-7) for the financial support.

DOI

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Green and sustainable chemistry in Latin America
  2. Global patterns of ecologically unequal exchange
  3. Food Security, Women, and Higher Education in Aceh
  4. Entwicklung und Zukunft der Sexualität und Liebe
  5. Editorial: Vorglühen zur Musterfeststellungsklage
  6. Culture, Technology, and Process in “Media Theories”
  7. Business Model Innovation for Sustainable Energy
  8. Beschäftigungseffekte von Unternehmensgründungen
  9. Anpassung an regionale Klimafolgen kommunizieren
  10. Anerkennung von Differenz in der Sozialen Arbeit
  11. A comprehensive assessment of ecosystem services
  12. Zwischen tradierten Normen und neuen Freiheiten
  13. Wirtschaftsethik und gelebte Unternehmenskultur
  14. Why courts are the life buoys of migrant rights
  15. Wenn Lehrer und Schüler zu Schauspielern werden
  16. Vor der maximalen strategischen Herausforderung
  17. Transformations of pesticides in the atmosphere
  18. Transformationale Führung an Schulen in Hamburg
  19. The Legitimation of International Organizations
  20. The “First Ones to Close and Last Ones to Re-Open”
  21. The Democratic Capacity of Science Education Or
  22. The ABCs of Inclusive English Teacher Education
  23. Reviewing relational values for future research
  24. Response diversity as a sustainability strategy
  25. Recht zwischen Verhalten und Verhaltensregelung
  26. Principals between exploitation and exploration
  27. Mental Contrasting and Transfer of Energization
  28. Management Roles and Sustainability Information
  29. Kommunikation, Partizipation und digitale Medien
  30. Generative KI(gKI)in der medizinischen Ausbildung
  31. Gamification as twenty-first-century ideology
  32. Ein neuer Voraussetzungs-Koeffizient für die VCA
  33. Biomaterialbanken - Rechtliche Rahmenbedingungen