Between too Much and too Little: Exploring the Interactive Effects of Arousal Congruity and Sensory Load in Multisensory Configurations of Store Environments

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschung

Authors

OriginalspracheEnglisch
TitelProceedings of the 41th Conference of the European Marketing Academy (EMAC) : Marketing to Citizens Going beyond Customers and Consumers
HerausgeberPaulo Rita
Anzahl der Seiten2
ErscheinungsortLisbon
VerlagEuropean Marketing Academy
Erscheinungsdatum05.2012
Seiten213-214
ISBN (Print)978-989-732-004-0
PublikationsstatusErschienen - 05.2012
Extern publiziertJa
Veranstaltung41th EMAC Conference - 2012: Marketing to Citizens Going beyond Customers and Consumers - ISCTE Business School - Uni Lissabon, Lisbon, Portugal
Dauer: 23.05.201226.05.2012
Konferenznummer: 41
https://www.emac-online.org/emac-annual-conference/past-conferences