Michael Gielnik

Prof. Dr.

  1. Sustainable Entrepreneurship Courses for Under- and Postgraduate Students

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Herrmann, P. J. (Projektmitarbeiter*in) & Peschmann, J. (Projektmitarbeiter*in)

    01.01.2431.12.27

    Projekt: Praxisprojekt

  2. Student Training for Entrepreneurial Promotion (STEP) V Südafrika 2022-24

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung) & Bohlayer, C. (Projektmitarbeiter*in)

    01.04.2231.05.24

    Projekt: Praxisprojekt

  3. STEP: Student-Training for Entrepreneurial Promotion (STEP): Steigerung von Unternehmertum in Entwicklungsländern

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Frese, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Mensmann, M. (Koordinator*in) & Eller, F.-J. (Projektmitarbeiter*in)

    Bundesministerium für Bildung und Forschung

    01.11.1731.01.19

    Projekt: Forschung

  4. Student-Training for Entrepreneurial Promotion - STEP 2017

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.01.1731.12.21

    Projekt: Transfer (Weiterbildung)

  5. STEP Südafrika IV 2021

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.02.2131.12.21

    Projekt: Transfer (Weiterbildung)

  6. STEP Mexiko

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung) & Eller, F.-J. (Projektmitarbeiter*in)

    01.02.1631.05.17

    Projekt: Forschung

  7. STEP Kurzmaßnahmen 2020 Libanon

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.04.2031.12.20

    Projekt: Praxisprojekt

  8. STEP Kurzmaßnahmen 2019

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.10.1931.12.19

    Projekt: Praxisprojekt

  9. STEP Kenia II

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.07.2131.12.21

    Projekt: Anderes

  10. STEP Entrepreneurship Training Program

    Gielnik, M. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    Projekt: Praxisprojekt

Vorherige 1 2 Nächste

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Widerstand
  2. Lehrerqualität zwischen Kompetenz und Ethos
  3. The New European Public Country-by-Country-Reporting Requirement
  4. Losses and gains in translation
  5. De Publieksbijdrage
  6. Medienerziehung in Kindertagesstätten
  7. Anthropologie der Praxis
  8. Emerging Contaminants versus Micro-pollutants
  9. On Gender Statistics in the Art Field and Leading Positions in the International Sphere
  10. Introduction to the special issue:
  11. Analogue Nostalgia: Examining Critiques of Social Media
  12. Becoming Intimately Mobile
  13. Mit Hartz IV zum Aufbruch ins Erwerbsleben?
  14. A qualitative analysis of virtual patient descriptions in healthcare education based on a systematic literature review
  15. Liability rule failures? Evidence from german court decisions.
  16. Evaluating one-shot tournament predictions
  17. Environmental Management Accounting (EMA) as a Support for Cleaner Production
  18. Supporting wild pollinators in a temperate agricultural landscape
  19. Usually hated, sometimes loved:
  20. Erratum zu
  21. AI and urban governance: from the perils of smart cities to Amazon Inc. urbanism
  22. § 292 Haftung bei Herausgabepflicht
  23. Impact of Germany's recent space policy and progress towards a national legislation
  24. How do professional designers engage with sustainability?
  25. Charlotte Moth
  26. Aspects of Sustainability
  27. Eine Theorie der Integrität der Strafrechtspflege
  28. Heldentum ohne Gesinnung
  29. Extrusion benchmark 2009 experimental analysis of deflection in extrusion dies
  30. Weltorientierung fängt in der Kita an!
  31. Forming-induced damage and its effects on product properties
  32. Der lange Schatten fauler Kompromisse. Das Beispiel des Kongresses der USA
  33. Cradle-to-cradle design
  34. À ballon perdu
  35. Author Correction: Widening global variability in grassland biomass since the 1980s