Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. “I think they are irresponsible”: Teaching Sustainability with (Counter)Narratives in the EFL Classroom
  2. Arts Management: A Sociological Inquiry
  3. Polizei und Gewalt: Editoral
  4. Innovationen in der Hochschule
  5. Learning from African entrepreneurship—on the psychological function of entrepreneurial preparedness
  6. Imagination und Erfahrung
  7. »Als ob ich stürbe. Fragmente einer negativen Hermeneutik des Todes«
  8. Die Stadt als Perspektive
  9. Interdisziplinär und international
  10. Fraenkel versus Agnoli?
  11. (Re)Produktivität im Dialog mit der Praxis
  12. Ethik geht uns alle an
  13. Pursuing Sustainability with the Balanced Scorecard
  14. The Struggle for EU Legitimacy: Public Contestation, 1950-2005, by Claudia Schrag Sternberg
  15. Gesprochene Schulsprache in der Primarstufe
  16. Die Rolle der Lehrerpersönlichkeit angesichts der Möglichkeiten digitaler Technik
  17. Die „drohende Gefahr“ als Schlüsselbegriff einer Sekuritisierung des Rechts
  18. Rationale Irrationalität oder „Warum lehnen die Intellektuellen den Kapitalismus ab?“
  19. Selbstgestaltete Rituale in der Gruppenarbeit mit Kindern
  20. The Importance of School Leaders’ Attitudes and Health Literacy to the Implementation of a Health-Promoting Schools Approach
  21. Magnesium alloys for biomedical applications
  22. Organizational Ethical Cultures and Social Embeddedness – A Research Framework for Investigating Externally Anchored Organizational Worldviews
  23. European COMPARative Effectiveness research on blended Depression treatment versus treatment-as-usual (E-COMPARED): Study protocol for a randomized controlled, non-inferiority trial in eight European countries
  24. Simulating the fate and release of metazachlor and its transformation products metazachlor oxalic acid and sulfonic acid in a small-scale agricultural catchment
  25. Assessing Collaborative Conservation
  26. Tracking the early stages of child and adult comprehension of L2 morphosyntax