DE
EN
Forschungsindex FOX
Start
Forschende
Publikationen
Projekte
Organisationen
Downloads
Über FOX
//
Start
//
Zeitschriften
//
Gravitational and space biology bulletin...
//
Gravitational and space biology bulletin : publication of the American Society for Gravitational and Space Biology,
1089-988X
Fachzeitschrift
:
Zeitschrift
Zuletzt angesehen
Aktivitäten
(Hoch)Schulen als nachhaltige Konsumkulturen: Transdisziplinäre Innovationsforschung am Beispiel des Projektes BINK
Synthesis: Interconnectedness of learning analytics, digital badges, and generic skills to enhance student retention
Studienerfolg mittels Learning Analytics – Systematisches Review und Handlungsempfehlungen für deutsche Hochschulen
Productive Functions of Failure and Destruction for Societal Transitions towards Sustainability – A Systems Approach
Das didaktische Prinzip >Forschendes Lernen< Lehren lernen – Anfragen aus der beruflichen Fachrich-tung Sozialpädagogik
Different cultures, different communicative norms: Implications for content and language integrated learning (Lüneburg)
"Teaching is touching the future: from vision to practice" - International Conference at the Ruhr-Universität Bochum 2011
“Aprender y enseñar sustentabilidad en la educación superior: experiencias, oportunidades y desafíos para el Buen Vivir”
Jahrestagung des Deutsch-Polnischen Netzwerkes Wissenschaftler für nachhaltige Entwicklung zum Thema "Nachhaltiger Konsum"
Reflexive Multi-Criteria Evaluation as a tool to integrate Multiple Values into Decision-Making – a Case Study from Germany
Publikationen
Mathematics teachers’ domain-specific professional knowledge: conceptualization and test construction in COACTIV
Untersuchung der komplexen Struktur des Konstituentenquarks in der semiinklusiven Elektroproduktion von Mesonen
Accounting for Un-Sustainability or Sustainability Accounting? Notions, Concepts and Consequences for Research. A Debate
Welche Fragen können aus einer gemeinsamen Interpretation der Befunde aus PISA und IGLU fundiert beantwortet werden?
Texte lesen und verstehen, Lösungswege diskutieren: Das Schulbuch als zentrales Element mathematischen Kommunizierens?
Konzeptionelle Äquivalenz von Kompetenzmessungen in den Naturwissenschaften zwischen NEPS, IQB-Ländervergleich und PISA
Technological change and the dynamics of industries, theoretical issues and empirical evidence from Dutch manufacturing