“You wanna be on top?” – (Critical) Findings of a Transcultural Television Analysis of America's Next Top Model and Germany's next Topmodel

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Miriam Stehling - Sprecher*in

    12.10.201015.10.2010

    Veranstaltung

    3rd European Communication Conference: Transcultural Communication— Intercultural Comparisons

    12.10.1015.10.10

    Hamburg, Deutschland

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Epistemic Dependence and Trust
    2. Mit Hartz IV zum Aufbruch ins Erwerbsleben?
    3. Compound forging of hot-extruded steel-reinforced aluminum parts
    4. Response to Turnhout et al.’s rethinking biodiversity: From goods and services to “living with”
    5. Social perceptions of Colombian small-scale marine fisheries conflicts
    6. PISA - eine Studie für Staaten oder für Kinder?
    7. Nachhaltig konsumieren lernen
    8. Handbook on life cycle sustainability assessment
    9. Becoming a competent teacher in education for sustainable development
    10. Sprachliche Resignifikation im Kontext der Diktatur
    11. Articulating identities
    12. § 348 Erfüllung Zug-um-Zug
    13. Songwriting-Camp
    14. Preferences for health insurance and health status
    15. The European Forest Plant Species List (EuForPlant)
    16. Theorie-Praxis-Verzahnung als konstituierendes Element des ZZL-Netzwerks
    17. Moving beyond “the” business case: How to make corporate sustainability work
    18. Century of Play: 18th Century Precursors of Gamification
    19. Influences of Y additions on the hot tearing susceptibility of Mg-1.5wt.%Zn alloys
    20. Probleme des Datentransfers bei der Zusammenarbeit von Schule und Jugendhilfe
    21. Der "Bologna -Prozess" an der Universität St. Gallen: Eine inhaltliche Reform.
    22. Ausdruck, Ausstrahlung, Aura
    23. Digitale Kompetenzen im Wandel
    24. Professionalität in Bürgermeisterwahlkämpfen
    25. Auf dem Weg zu einer kritischen Theorie des Unternehmens
    26. A Research-Led Contribution of Engineering Education for a Sustainable Future
    27. A Sociological Reflection on the Concert Venue
    28. Are nascent entrepreneurs jacks-of-all-trades?
    29. Personality and new media
    30. § 354 Verwirkungsklausel
    31. Defeminizing Sustainability