Kunst & Vermittlung #18

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenLehre

Kerstin Hallmann - Organisator*in

12.01.2021
Kunst & Vermittlung #18

Veranstaltung

Kunst & Vermittlung #18: Iris Laner: Stellungnahme! Kritisieren im Fokus der Kunstpädagogik

12.01.2112.01.21

Lüneburg, Deutschland

Veranstaltung: Konferenz

    Fachgebiete

  • Didaktik der Kunst - Kunstpädagogik, Kunstkritik, qualitative Methoden, empirische Studien, Forschung

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Intra-industry adjustment to import competition
  2. Ten claims on behalf of technology
  3. Development of a magnesium recycling alloy based on the AM alloy system
  4. Extern berichten:
  5. Erratum zu
  6. Die Rechtschreibung beim Textschreiben
  7. Average wage, qualification of the workforce and export performance in German enterprises: evidence from KombiFiD data
  8. Governance approaches to address scale issues in biodiversity management – current situation and ways forward
  9. Akteure, Berater und Beobachter, oder: wie kommt Strategie in die Politik?
  10. Angels of Efficiency
  11. Best-Practice-Beispiel: Wie kann Mentoring in die neue Studienorganisation implementiert werden?
  12. From negative to positive sustainability performance measurement and assessment? A qualitative inquiry drawing on framing effects theory
  13. Climate and animal distribution
  14. Elektroaltgeräte
  15. Decentralized utilization of wasted organic material in urban areas
  16. Ready for new business models?
  17. Language, Literature and the Environment
  18. Accounting for Information Infrastructure as Medium for Organisational Change
  19. An empirical survey on biobanking of human genetic material and data in six EU countries
  20. Theodor Fontane, das Fremde und die Juden
  21. Readings in applied organizational behavior from the Lüneburg Symposium
  22. What Do They Reflect on?—A Mixed-Methods Analysis of Physical Education Preservice Teachers’ Written Reflections After a Long-Term Internship
  23. Guest editorial
  24. Transdisziplinäre Nähe oder soziologische Distanz?
  25. Sex differences in stretch-induced hypertrophy, maximal strength and flexibility gains
  26. "Sustainable University"
  27. The COVID-19 pandemic as an disruptive event in school health promotion. Survey results from Germany