How to Capture Transdisciplinary Cooperation and Integration in Teacher Education? Introducing a Questionnaire for Accompanying Research on Transdisciplinary Teamwork at the ZZL-Network

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

Robin Pascal Straub - Sprecher*in

    Poster-Presentation
    12.06.2017

    Veranstaltung

    Science of Team Science Conference 2017

    12.06.1714.06.17

    Clearwater Beach, Florida, USA / Vereinigte Staaten

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Aktivitäten

    1. The Application of Competition Law to Public Enterprises – Problems and Perspectives
    2. Westchester Council of the Social Studies 1997
    3. "women in science"
    4. Does frontal residence help larval fish? Growth and abundance of larval dab, Linanda Limanda, within a developing frontal system in the North Sea.
    5. The work of disconnection
    6. Bleibt alles Anders?! Unterrichtsprozessstrukturen kaufmännischen Unterrichts
    7. Theorien und Methoden feministischer Kunstwissenschaft SoSe 2023
    8. Die Kunst der Soziologie
    9. GMS Journal for Medical Education (Fachzeitschrift)
    10. The Politics of Urban Cultural Interventions
    11. Jahrestagung der Gesellschaft für Medienwissenschaft - GfM 2017
    12. Senat (Organisation)
    13. Universität von Siena
    14. KI-Expertengespräch im Rahmen des Junior Science Café KI - Mehr Gefahren oder Chancen durch KI?
    15. Hochschule Darmstadt (Externe Organisation)
    16. Das Verschwinden der Landschaft („Kazensilber“)
    17. Innovation in sustainable supply chains – A reflection on resources and SME collaboration with supply chain stakeholders
    18. electronic International Journal of Time Use Research (eIJTUR) (Zeitschrift)
    19. Procédé de stockage intersaisonnier de chaleur solaire pour le chauffage du bâtiment par procédé à absorption LiBr-H2O
    20. Theorie und Praxis in der Lehrerbildung: Eine Untersuchung anhand der Campusschule Online
    21. (Un)regulated affect: sensing moods and analyzing sentiments from pre-individual intensities as a new modulation of control
    22. International Journal of Arts Management (Fachzeitschrift)