Corporate Social Responsibility und Corporate Citizenship: Echtes unternehmerisches Engagement?

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenLehre

Sandra Fischer-Schöneborn - Dozent*in

    Universität zu Köln - ProfessionalCenter - Studium Integrale - 2 SWS
    01.10.201131.03.2012

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Climate change, conservation and management: an assessment of the peer-reviewed scientific journal literature
    2. Reacting against treaty breaches
    3. Leadership in distributed organisations
    4. Die sprachlose Nähe und das ferne Glück
    5. The origins of goals in the German Bundesliga
    6. Organizational Theory Development
    7. Prediction of Process Forces in Fiber Metal Laminate Stamping
    8. Geographisches Lernen im Anfangsunterricht
    9. Einige Fragen zur Tagung Experimentell Arbeitender Psychologen
    10. Talks about sustainability—Sustainable talks? communicative construction of the social fiction of sustainability
    11. Die Verfügbarkeit der Dinge
    12. Effects of rare arable plants on plant diversity, productivity and soil fertility in agricultural fields
    13. Zwingende Umwelt- und Sozialkompetenz im Vorstand und Aufsichtsrat?
    14. Das Bildungssystem und seine strukturellen Kopplungen.
    15. Politicized Transnationalism: The Visegrád Countries in the Refugee Crisis
    16. Exports, R&D and productivity in German business services firms
    17. Polizei und Rassismus: Konsolidierung eines neuen Forschungsbereiches?
    18. Woody plant species diversity and composition in and around Debre Libanos church forests of North Shoa Zone of Oromiya, Ethiopia
    19. Ein langer Weg zur Qualitätssicherung von Hochschulprüfungen
    20. Sven Dupre (ed.), Perspective as Practice. Renaissance Cultures of Optics. Turnhout, Belgium: Brepols, 2019, 512 p. ISBN 978-2-503-58107-1
    21. Ombuds- und Beschwerdestellen in der Kinder- und Jugendhilfe
    22. Polyfluorinated compounds in residential and nonresidential indoor air
    23. Kriterien und Effekte von digitalen Medien in inklusiven Lerngruppen