Activist Sense and Affective Relaying in Alternative Media Practices

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenForschung

Christoph Brunner - Dozent*in

    30.11.201701.12.2017

    Zuletzt angesehen

    Aktivitäten

    1. Project-based and other activating strategies and issues of science education - PBE 2021
    2. The Predictive Power of Social Media Sentiment for Short-Term Stock Movements
    3. Schreibenlernen mit AD(H)S
    4. Exploring Sustainability in Virtual Space
    5. Effects of an international student exchange program on knowledge of international health care systems based on a real patient ́s case
    6. Kunstuniversität Linz
    7. Journal of International Relations and Development (Fachzeitschrift)
    8. Intraorganizational tensions around being good: Structures and practices or organizing purchasing and CSR in garment retailers and brands
    9. OR for children: Lego robotic Warehouse Simulation
    10. Medienimpulse (Zeitschrift)
    11. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
    12. 4. Darmstädter Tage der Transformation - DTdT 2022
    13. Universal Design for Learning als Zugang zum Verstehen von Barrieren
    14. Seminar - Research Colloquium in Practical Philosophy 2021/2022 - Session 22
    15. To 'Siez' or to 'Duz?': Use and development of pronominal address forms in German in a study abroad context (Universität Potsdam, invited talk)
    16. 3rd Cross-Cultural Pragmatics at a Crossroads III - 2013
    17. The Paradox of Openness
    18. Involuntary Servitude
    19. “The Artist and the Narrator. Theorizing two performative modes of spectatorship of the Installation ‘House’”
    20. Chartered Institute of Arbitration (Externe Organisation)
    21. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
    22. Modellentwicklung zur Beschreibung von Reibschwingungen bei der Schraubenmontage
    23. Internationales LAUD Symposium - LAUD 2007
    24. Fakultät Nachhaltigkeit (Organisation)
    25. Schneider Verlag Hohengehren (Verlag)
    26. Über die Wahrnehmung und Wirksamkeit des Feedbacks einer mathematikbezogenen Lernplattform