21st Academy of Marketing Science Wolrd Marketing Congress - AMS WMC 2018

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

Verena Batt - Sprecher*in

Sven Tuzovic - Sprecher*in

    27.06.201829.06.2018
    21st Academy of Marketing Science Wolrd Marketing Congress - AMS WMC 2018

    Veranstaltung

    21st Academy of Marketing Science Wolrd Marketing Congress - AMS WMC 2018: Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers

    27.06.1829.06.18

    Porto, Portugal

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Interaktionsanalysen
    2. Appointing female CEOs in risky and precarious firm circumstances.
    3. Prima B1
    4. Corpus Linguistics for Sociolinguistics
    5. "Das Vaterland über die Partei!"
    6. Usage and promotion of employee potentials in modern production systems
    7. Ein unglaubliches Schriftbild, von Rechtschreibung oder Interpunktion ganz zu schweigen
    8. Editorial
    9. Erzählen - Argumentieren - Beschreiben
    10. Correction to
    11. Gnade
    12. Longitudinal prediction of primary school children's COVID-related future anxiety in the second year of the pandemic in Germany
    13. Nachhaltigkeit in der Unternehmensberichterstattung
    14. Risikomanagement bei Startups
    15. Grundvorstellungen zur Division - auch mit Rest
    16. Evaluating the effectiveness of a human factors training
    17. Rock culture and the Beatles' concepts of love
    18. Relationships of vocational interest congruence, differentiation, and elevation to career preparedness among university students
    19. Environmental Shareholder Value
    20. § 315d Konzernerklärung zur Unternehmensführung
    21. In Krisen aus Krisen lernen
    22. Karl Mays "Im Lande des Mahdi"
    23. Moralphilosophische Fragen zum "Embryo"
    24. Stadtentwicklung als Zukunftsaufgabe
    25. Sozialpsychologie der Gruppe
    26. Entertainment Education as a Means to Reduce Anti-Muslim Prejudice - For Whom Does It Work Best?
    27. Keine Zeit mehr, die Chancen zu zerreden
    28. Leseunterricht in der Grundschule
    29. Focus on Tourism Consumers
    30. Normative Balance and Electoral Reform
    31. Product diversification and stability of employment and sales
    32. Der (Konzern-)Lagebericht als strategisches Kommunikationsinstrument für das Value Based Management
    33. Mental representation of global environmental risks
    34. Das Weltbild der Physiker: Ein Selbstporträt?
    35. Im Schatten der Regierung?