Zur Konzeption des Subjekts im Globalen Lernen

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationGlobales Lernen : ein geographischer Diskursbeitrag
EditorsGabriele Schrüfer, Ingrid Schwarz
Number of pages18
Place of PublicationMünster, New York, München, Berlin
PublisherWaxmann Verlag
Publication date2010
Pages27-44
ISBN (print)9783830923527
ISBN (electronic)978-3-8309-7352-2
Publication statusPublished - 2010

Recently viewed

Researchers

  1. Marco Schauer

Publications

  1. Global Immediacy
  2. Planning for Sea Spaces II
  3. Elevator as a mediating technology of organization
  4. Michel Foucault: Diskurs, Macht und Subjekt
  5. Energy management for inductive power transmission
  6. Vermeidung von Schäden an Mauerwerkskonstruktionen
  7. Einführung in die Tierethik
  8. S. Balasuriya: “Barriers and Transport in Unsteady Flows: A Melnikov Approach”
  9. Interieur
  10. Unternehmerische Desillusionierung nach einer Existenzgründung
  11. Regional powers and the politics of scale
  12. Is seashell powder suitable for phosphate recovery from fermentation broth?
  13. Vergütungsbericht - Eine Komponente der nichtfinanziellen Berichterstattung
  14. Emerging Areas in Research on Higher Education for Sustainable Development
  15. Models of transdisciplinary knowledge production at universities
  16. Einkommenssituation Selbständiger in der Europäischen Union
  17. The City is our Anthropo-Scene!
  18. Die E-Evidence-Verordnung
  19. Über das Schreiben von Texten sprechen
  20. Socio-demographic factors, entrepreneurial orientation, personal initiative, and environmental problems in Uganda
  21. Corrigendum to “Flexible electricity generation, grid exchange and storage for the transition to a 100% renewable energy system in Europe” [Renew. Energy 139 (2019) 80-101]
  22. Gemeinde
  23. Im Zeichen des Zweifel(n)s. Madame Realism
  24. Notes Toward a Performative Theory of Assembly by Judith Butler . Cambridge, MA: Harvard University Press, 2015.
  25. Das Modul "Wissenschaft lehrt Verstehen"
  26. What drives the development of community energy in Europe?
  27. Vibration training in Rehabilitation
  28. Board gender diversity and carbon emissions
  29. Traumziel Nachhaltigkeit
  30. L’approche néo-institutionelle et ses implications pour le management des relations avec les stakeholders en phase start-up
  31. Sustainability Strategies: What's in a Name?