Gann, T., 
24.05.2023, 
Rassismussensibler Literaturunterricht: Grundlagen, Dimensionen, Herausforderungen, Möglichkeiten. Becker, K. & Hofmann, M. (eds.). 
1 ed. Würzburg: 
Königshausen & Neumann, 
p. 87-102 16 p. (Studien zu einer kulturwissenschaftlich orientierten Literaturdidaktik; vol. 4).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Gann, T., 
08.2023, 
In: Weimarer Beiträge. 69, 
2, 
p. 229-254 26 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
 Gann, T., 
2022, 
Interpretation – Literaturdidaktische Perspektiven. Bernhardt, S. & Hardtke, T. (eds.). Berlin: 
Frank & Timme, 
p. 241–263 23 p. (Literatur – Medien – Didaktik; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
 Gann, T., 
06.2021, 
In: Weimarer Beiträge. 67, 
2, 
p. 196-222 27 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
 Gann, T., 
2021, 
Zeit und Zeiten in Stifters Nachsommer. Schuster, J. (ed.). Linz: 
Adalbert-Stifter-Institut des Landes Oberösterreich, 
p. 103-122 20 p. (Jahrbuch; vol. 28).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review