Gann, T.,
24.05.2023,
Rassismussensibler Literaturunterricht: Grundlagen, Dimensionen, Herausforderungen, Möglichkeiten. Becker, K. & Hofmann, M. (eds.).
1 ed. Würzburg:
Königshausen & Neumann,
p. 87-102 16 p. (Studien zu einer kulturwissenschaftlich orientierten Literaturdidaktik; vol. 4).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Gann, T.,
08.2023,
In: Weimarer Beitrage. 69,
2,
p. 229-254 26 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Gann, T.,
08.2023,
Schriften der Theodor-Storm-Gesellschaft. Demandt, C. (ed.). Heide:
Boyens Medien,
Vol. 72.
p. 45-66 22 p. (Schriften der Theodor-Storm-Gesellschaft; vol. 72).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Gann, T.,
2022,
Interpretation – Literaturdidaktische Perspektiven. Bernhardt, S. & Hardtke, T. (eds.). Berlin:
Frank & Timme,
p. 241–263 23 p. (Literatur – Medien – Didaktik; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Gann, T.,
2021,
Zeit und Zeiten in Stifters Nachsommer. Schuster, J. (ed.). Linz:
Adalbert-Stifter-Institut des Landes Oberösterreich,
p. 103-122 20 p. (Jahrbuch; vol. 28).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review