Sven Dupre (ed.), Perspective as Practice. Renaissance Cultures of Optics. Turnhout, Belgium: Brepols, 2019, 512 p. ISBN 978-2-503-58107-1

Research output: Journal contributionsCritical reviewsResearch

Authors

Original languageEnglish
JournalNUNCIUS-JOURNAL OF THE HISTORY OF SCIENCE
Volume35
Issue number2
Pages (from-to)444-447
Number of pages4
ISSN0394-7394
DOIs
Publication statusPublished - 10.09.2020

Recently viewed

Publications

  1. Ombuds- und Beschwerdestellen in der Kinder- und Jugendhilfe
  2. Polyfluorinated compounds in residential and nonresidential indoor air
  3. Kriterien und Effekte von digitalen Medien in inklusiven Lerngruppen
  4. Wirksame Schulleitungen
  5. Mondays for Future
  6. Belastungen im Lehrerberuf
  7. Effects of Gender and Age Interaction on Sense of Coherence and Subjective Well-Being of Senior High School Students in Northern Ghana
  8. Editorial: Sexualdevianz
  9. Unternehmensflexibilität
  10. Stadt als Möglichkeitsraum
  11. Gütermarktorientiertes Umweltmanagement
  12. Other-regarding preferences, spousal disability and happiness
  13. Der Dichter und sein Kritiker
  14. Restoration ecology meets carabidology: effects of floodplain restitution on ground beetles (Coleoptera, Carabidae)
  15. Mit uns die Zukunft. Nachhaltige Transformationen brauchen andere Geschlechterverhältnisse
  16. Operationalising Competencies in Higher Education for Sustainable Development
  17. Krassheiten
  18. The course of research into the economic consequences of German works councils
  19. Demokratiemuster und Leistungsbilanz von Regierungen
  20. Zum Einfluss der Mentoring-Beziehung auf die Kompetenzentwicklung von Lehramtsstudierenden im Langzeitpraktikum
  21. Transaction Data for Germany's Exports and Imports of Goods
  22. §104 Weitere Übergangsbestimmungen
  23. Fatty acid feedstock preparation and lactic acid production as integrated processes in mixed restaurant food and bakery wastes treatment
  24. Die neukonzipierte Lehre der Universität St. Gallen und ihr Kontextstudium als ein Weg zu nachhaltiger Bildung
  25. Fantasierealisierung, Theorie