Sven Dupre (ed.), Perspective as Practice. Renaissance Cultures of Optics. Turnhout, Belgium: Brepols, 2019, 512 p. ISBN 978-2-503-58107-1

Research output: Journal contributionsCritical reviewsResearch

Authors

Original languageEnglish
JournalNUNCIUS-JOURNAL OF THE HISTORY OF SCIENCE
Volume35
Issue number2
Pages (from-to)444-447
Number of pages4
ISSN0394-7394
DOIs
Publication statusPublished - 10.09.2020

Recently viewed

Publications

  1. Ombuds- und Beschwerdestellen in der Kinder- und Jugendhilfe
  2. Kriterien und Effekte von digitalen Medien in inklusiven Lerngruppen
  3. Wirksame Schulleitungen
  4. Immanent und Produktivität der Normen
  5. Unternehmensflexibilität
  6. Editorial: Sexualdevianz
  7. Gütermarktorientiertes Umweltmanagement
  8. Other-regarding preferences, spousal disability and happiness
  9. Mit uns die Zukunft. Nachhaltige Transformationen brauchen andere Geschlechterverhältnisse
  10. Operationalising Competencies in Higher Education for Sustainable Development
  11. The course of research into the economic consequences of German works councils
  12. Demokratiemuster und Leistungsbilanz von Regierungen
  13. Zum Einfluss der Mentoring-Beziehung auf die Kompetenzentwicklung von Lehramtsstudierenden im Langzeitpraktikum
  14. Effects of elevated CO2, O3 and K deficiency on Norway spruce (Picea abies)
  15. Fatty acid feedstock preparation and lactic acid production as integrated processes in mixed restaurant food and bakery wastes treatment
  16. Das Fettsäureprofil des initialen oralen Biofilms (Pellikel) - eine In-situ-Studie
  17. "... ein ungeheuerliches Ding mit plumpen, ungeschickten Gliedern"
  18. Die Einheiten der Diskursforschung und der Streit um den Methodenausweis
  19. „Abschluß des Menschlichen“
  20. Les villes artificielles comme espaces de formation de l’ordre politique
  21. Kunst zur Sprache bringen
  22. Neue Rollen für Lehrer und Schüler?
  23. Trends in environmental education for biodiversity conservation in Costa Rica
  24. Die neuen Lebenszentren der Stadt
  25. Nachhaltige Entwicklung durch Bildung