Hill, M. & Kirn, K., 
2021, 
Buzzword Digitalisierung: Relevanz von Geschlecht und Vielfalt in digitalen Gesellschaften. Apelt, F., Grabow, J. & Suhrcke, L. (eds.). Opladen: 
Verlag Babara Budrich, 
p. 47-68 22 p. (L'AGENda; vol. 11).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Hill, M., 
24.11.2020, 
Genealogy of Popular Science: From Ancient Ecphrasis to Virtual Reality. Morcillo, J. M. & Robertson-von Trotha, C. Y. (eds.). Bielefeld: 
transcript Verlag, 
p. 517-543 27 p. (Wissenschafts- und Technikgeschichte; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
 Hill, M., 
22.04.2020, 
Science-Slam: Multidisziplinäre Perspektiven auf eine populäre Form der Wissenschaftskommunikation. Niemann, P., Bittner, L., Hauser, C. & Schrögel, P. (eds.). Wiesbaden: 
Springer VS, 
p. 149-180 32 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Weiser, A., 
Hill, M. B., 
Picht, L., 
Prien-Ribcke, S., Lübcke, E. & Heudorfer, A., 
01.2019, 
Forschendes Lernen in der Studieneingangsphase: Empirische Befunde, Fallbeispiele und individuelle Perspektiven. Reinmann, G., Lübcke, E. & Heudorfer, A. (eds.). Wiesbaden: 
Springer Fachmedien Wiesbaden, 
p. 193-207 15 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Wilke, R. & 
Hill, M. B., 
01.04.2019, 
In: Qualitative Inquiry. 25, 
4, 
p. 363-378 16 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review