Hill, M. &
Kirn, K.,
2021,
Buzzword Digitalisierung: Relevanz von Geschlecht und Vielfalt in digitalen Gesellschaften. Apelt, F., Grabow, J. & Suhrcke, L. (eds.). Opladen:
Verlag Babara Budrich,
p. 47-68 22 p. (L'AGENda; vol. 11).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Hill, M.,
24.11.2020,
Genealogy of Popular Science: From Ancient Ecphrasis to Virtual Reality. Morcillo, J. M. & Robertson-von Trotha, C. Y. (eds.). Bielefeld:
transcript Verlag,
p. 517-546 30 p. (Wissenschafts- und Technikgeschichte; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Hill, M.,
22.04.2020,
Science-Slam: Multidisziplinäre Perspektiven auf eine populäre Form der Wissenschaftskommunikation. Niemann, P., Bittner, L., Hauser, C. & Schrögel, P. (eds.). Wiesbaden:
Springer VS,
p. 149-180 32 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Weiser, A.,
Hill, M. B.,
Picht, L.,
Prien-Ribcke, S.,
Lübcke, E. &
Heudorfer, A.,
01.2019,
Forschendes Lernen in der Studieneingangsphase: Empirische Befunde, Fallbeispiele und individuelle Perspektiven. Reinmann, G., Lübcke, E. & Heudorfer, A. (eds.). Wiesbaden:
Springer Fachmedien Wiesbaden,
p. 193-207 15 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Wilke, R. &
Hill, M. B.,
01.04.2019,
In: Qualitative Inquiry. 25,
4,
p. 363-378 16 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review