Reform der Abschlussprüfung: Konsequenzen für den deutschen Wirtschaftsprüfer

Research output: Books and anthologiesMonographsTransfer

Authors

Original languageGerman
Place of PublicationHerne
PublisherNWB Verlag
Edition2
Number of pages123
ISBN (print)978-3-482-64882-3
Publication statusPublished - 2014

Recently viewed

Organisations

  1. Fakultät Bildung

Publications

  1. The curvilinear and time-lagging impact of sustainability performance on financial performance
  2. Preference for violent electronic games and aggressive behavior among children
  3. Das Konzept von Lesekompetenz in der DESI-Studie
  4. Workshops als Möglichkeit zur Partizipation an der Weiterentwicklung von Studiengängen
  5. "Life with Uncle"
  6. Schriftliches Begründen im Mathematikunterricht.
  7. Nachhaltigkeitsberichterstattung nach der CSRD
  8. The organizational a priori
  9. Renewable energy cooperatives as gatekeepers or facilitators?
  10. IMAGE: Development of a European curriculum for the training of prevention managers
  11. Correction to
  12. Das neue Fernsehen und die Historizität des Dispositivs
  13. Plädoyer für eine bildungstheoretisch begründete nachhaltige Curriculumrevision
  14. Krise der Kunstkritik?
  15. Being Recovered as an Antecedent of Emotional Labor
  16. Kontrolle und Komplexität in der Computertechnologie
  17. Artistic research and the poetics of knowledge
  18. Reeperbahn und Strip
  19. Klassifizierungskämpfe
  20. Who is responsible for corruption?
  21. Stress at work, coping-strategies and musculoskeletal complaints
  22. Relationships between hydrological regime and ecosystem services supply in a Caribbean coastal wetland: a social-ecological approach
  23. Woody plant species diversity as a predictor of ecosystem services in a social–ecological system of southwestern Ethiopia
  24. Merkmale guter Förderkonzepte für Adolescent Struggling Readers
  25. § 315 d Konzernerklärung zur Unternehmensführung
  26. Preisambivalenz von Altpapier
  27. §1 Arbeitnehmerfreizügigkeit
  28. Schulische Gesundheitsförderung in pandemischen Zeiten.
  29. Ikonisches Erzählen als Einheit von Realität und Imagination