Medienökonomie

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Medienökonomie. / Faulstich, Werner.

Grundwissen Medien. ed. / Werner Faulstich. München : Wilhelm Fink Verlag, 2004. p. 34-50.

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Faulstich, W 2004, Medienökonomie. in W Faulstich (ed.), Grundwissen Medien. Wilhelm Fink Verlag, München, pp. 34-50.

APA

Faulstich, W. (2004). Medienökonomie. In W. Faulstich (Ed.), Grundwissen Medien (pp. 34-50). Wilhelm Fink Verlag.

Vancouver

Faulstich W. Medienökonomie. In Faulstich W, editor, Grundwissen Medien. München: Wilhelm Fink Verlag. 2004. p. 34-50

Bibtex

@inbook{95153afa89c848ec95e223b607ddfbc7,
title = "Medien{\"o}konomie",
keywords = "Medien- und Kommunikationswissenschaft, Medien{\"o}konomie , Neue Medien , Massenmedien ",
author = "Werner Faulstich",
year = "2004",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3825281694",
pages = "34--50",
editor = "Werner Faulstich",
booktitle = "Grundwissen Medien",
publisher = "Wilhelm Fink Verlag",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Medienökonomie

AU - Faulstich, Werner

PY - 2004

Y1 - 2004

KW - Medien- und Kommunikationswissenschaft

KW - Medienökonomie

KW - Neue Medien

KW - Massenmedien

UR - http://d-nb.info/970794851/04

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 978-3825281694

SN - 3825281698

SN - 978-3-7705-3929-1

SN - 3-7705-3929-X

SP - 34

EP - 50

BT - Grundwissen Medien

A2 - Faulstich, Werner

PB - Wilhelm Fink Verlag

CY - München

ER -