Lehrergesundheit: Was sie ruiniert, was sie fördert und was man tun kann, damit Balance gelingt

Research output: Journal contributionsJournal articlesTransferpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalPaed in der KEG: aus der Praxis, für die Praxis
Volume19
Issue number6
Pages (from-to)1-5
Number of pages6
ISSN0171-113X
Publication statusPublished - 2012

Recently viewed

Publications

  1. Planificación urbana versus autoregulación
  2. Truth or dare? - How can we influence the adoption of artificial intelligence in municipalities?
  3. Active plasma resonance spectroscopy
  4. Organization: The Critical Journal of Organization, Theory and Society
  5. Konjunkturen des Rassismus
  6. A.3 Altersbezogene Unterschiede bei der Interaktion mit einem Virtual-Reality-System
  7. "Was ist tragisch"?
  8. Subjective status and perceived legitimacy across countries
  9. Devianz
  10. Wissenschaftsjahr 2012 Zukunftsprojekt ERDE
  11. Fighting to Sound
  12. A cross-sectional study of university students' pocket money variance and its relationship with digital health literacy and subjective well-being in Ghana
  13. Cultivating a 'Digital Jungle':
  14. Segment profitability in the leisure industry
  15. Das Seufzen der Olimpia
  16. Refugees and education
  17. Implementing Education for Sustainable Development in teacher education
  18. Sauberkeit ist messbar
  19. Die Rückkehr der Plantafel
  20. Riskante Positionierungen
  21. In situ air-water and particle-water partitioning of perfluorocarboxylic acids, perfluorosulfonic acids and perfluorooctyl sulfonamide at a wastewater treatment plant
  22. Healthy at work
  23. Vorlesungen
  24. Decreasing Organizational Size
  25. Wer wird denn nun bei den Noten benachteiligt - Mädchen oder Jungen?
  26. Regulierung eines nachhaltigen Lieferkettenmanagements
  27. Mental health – backbone of the soul
  28. Zur theoretisch-wissenschaftlichen Fundierung Vorsorgenden Wirtschaftens
  29. The Great Export Recovery in German Manufacturing Industries, 2009/2010
  30. Bushido - Ideal oder Vergangenheit?