Kagan, S., 
Hauerwaas, A., 
Holz, V. & Wedler, P., 
01.06.2018, 
In: City, Culture, and Society. 13, 
p. 32-45 14 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
 Stoltenberg, U. & 
Holz, V., 
2012, 
Education for Sustainable Development - European Approaches . Stoltenberg, U. & Holz, V. (eds.). 
1 ed. Bad Homburg: 
VAS Verlag für Akademische Schriften, 
Vol. 7. 
p. 7-13 7 p. (Innovationen in den Hochschulen - Nachhaltige Entwicklung; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Stoltenberg, U. (Editor) & 
Holz, V. (Editor), 
2012, 
1 ed. Bad Homburg: 
VAS Verlag für Akademische Schriften. 
203 p. (Higher education for sustainability; vol. 7)
Research output: Books and anthologies › Collected editions and anthologies › Research
 Holz, V., 
2013, 
Weltorientierung durch Bildung für eine nachhaltige Entwicklung: Theoretische Grundlagen und Praxis des Sachunterrichts in der Grundschule. Stoltenberg, U. (ed.). Bad Homburg: 
VAS Verlag für Akademische Schriften, 
Vol. 1. 
p. 47-63 17 p. (Bildung für eine nachhaltige Entwicklung in Kindergarten und Grundschule. Lüneburger Beiträge.; vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Stoltenberg, U., 
Asmussen, S., 
Golly, N., 
Holz, V., 
Kosler, T., 
Offen, S. & Uzun, B., 
2013, 
Der Sachunterricht und seine Didaktik: Bestände prüfen und Perspektiven entwickeln. Fischer, H.-J., Giest, H. & Pech, D. (eds.). Bad Heilbrunn: 
Verlag Julius Klinkhardt, 
p. 99-120 22 p. (Probleme und Perspektiven des Sachunterrichts; vol. 23).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review