Hantke, H.,
2024, (Accepted/In press)
Demokratiebildung und Fachdidaktik. Achour, S., Pech, D., Eberhard, P., Jordan, A., Sieberkrob, M. & Zelck, J. (eds.). Frankfurt am Main:
Wochenschau-VerlagResearch output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Hantke, H.,
05.03.2024,
Nachhaltigkeitsorientierte Weiterbildungsdidaktik: Die doppelte Multiplikatorenqualifizierung. Müller, C., Pranger, J. & Reißland, J. (eds.). Bielefeld:
wbv Media GmbH & Co. KG,
p. 165-182 18 p. (Berufsbildung, Arbeit und Innovation ; vol. 73).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education › peer-review
Tafner, G.,
Hantke, H.,
Heiss, M.,
Loewer, K. &
Ottliczky, J.,
2024, (Accepted/In press)
Humane Ökonomie – selbstverständlicher Auftrag sozioökonomischer Bildung und Wissenschaft oder sozialromantische Utopie?. Tafner, G. (ed.). Opladen:
Verlag Babara BudrichResearch output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Hantke, H.,
05.04.2024,
Economy, Society and Politics: Socio-economic and Political Education in Schools and Universities. Fridrich, C., Hagedorn, U., Hedtke, R., Mittnik, P. & Tafner, G. (eds.). Wiesbaden:
Springer,
p. 237-258 22 p. (Sozioökonomische Bildung und Wissenschaft).
Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review
Hantke, H. &
Pranger, J.,
2024, (Accepted/In press)
Kann Schule gesellschaftlich bilden? : Beiträge der sozioökonomischen Bildung in der Sekundarstufe II. Hagedorn, U., Hedtke, R. & Tafner, G. (eds.). Wiesbaden:
Springer VSResearch output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review