Germany and Scotland: Partnership and networking

Research output: Contributions to collected editions/worksChapterpeer-review

Standard

Germany and Scotland: Partnership and networking. / Dadaczynski, Kevin; Paulus, Peter; Inchley, Jo et al.
The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. ed. / Oddrun Samdal; Louise Rowling. Taylor and Francis Inc., 2012. p. 138-146.

Research output: Contributions to collected editions/worksChapterpeer-review

Harvard

Dadaczynski, K, Paulus, P, Inchley, J, Gugglberger, L & Young, I 2012, Germany and Scotland: Partnership and networking. in O Samdal & L Rowling (eds), The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. Taylor and Francis Inc., pp. 138-146. https://doi.org/10.4324/9780203119792

APA

Dadaczynski, K., Paulus, P., Inchley, J., Gugglberger, L., & Young, I. (2012). Germany and Scotland: Partnership and networking. In O. Samdal, & L. Rowling (Eds.), The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How (pp. 138-146). Taylor and Francis Inc.. https://doi.org/10.4324/9780203119792

Vancouver

Dadaczynski K, Paulus P, Inchley J, Gugglberger L, Young I. Germany and Scotland: Partnership and networking. In Samdal O, Rowling L, editors, The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. Taylor and Francis Inc. 2012. p. 138-146 doi: 10.4324/9780203119792

Bibtex

@inbook{6051b99176134339a1726ee9b5c70df2,
title = "Germany and Scotland: Partnership and networking",
keywords = "Health sciences",
author = "Kevin Dadaczynski and Peter Paulus and Jo Inchley and Lisa Gugglberger and Ian Young",
year = "2012",
month = jan,
day = "1",
doi = "10.4324/9780203119792",
language = "English",
isbn = "9780415525541",
pages = "138--146",
editor = "Oddrun Samdal and Louise Rowling",
booktitle = "The Implementation of Health Promoting Schools",
publisher = "Taylor and Francis Inc.",
address = "United States",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Germany and Scotland

T2 - Partnership and networking

AU - Dadaczynski, Kevin

AU - Paulus, Peter

AU - Inchley, Jo

AU - Gugglberger, Lisa

AU - Young, Ian

PY - 2012/1/1

Y1 - 2012/1/1

KW - Health sciences

UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=84918931267&partnerID=8YFLogxK

UR - https://www.mendeley.com/catalogue/39e68b93-d0b9-3212-9043-1e8f13c8665e/

U2 - 10.4324/9780203119792

DO - 10.4324/9780203119792

M3 - Chapter

AN - SCOPUS:84918931267

SN - 9780415525541

SN - 9780415525589

SP - 138

EP - 146

BT - The Implementation of Health Promoting Schools

A2 - Samdal, Oddrun

A2 - Rowling, Louise

PB - Taylor and Francis Inc.

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Interpretationen in der Politikwissenschaft
  2. Solketal as a renewable fuel component in ternary blends with biodiesel and diesel fuel or HVO and the impact on physical and chemical properties
  3. Sozialdidaktik als Berufsfelddidaktik
  4. Silence / Signification Degree Zero: Walter Benjamin’s Anti-Aesthetic of the Body
  5. Kommentierung von: Art. 49 EUV: Beitritt zur Union
  6. Das Dorf als Gegenstand sozialwissenschaftlicher Forschung und Theoriebildung.
  7. Cross-national attunement to popular songs across time and place
  8. Jeanne Dielman, 23, quai du Commerce, 1080 Bruxelles
  9. Welterbetourismus – ein interkulturelles Medium ?
  10. Diffusion und Teilhabe durch Domestizierung. Zugänge zum Internet im Wandel 1997-2007
  11. Bildung und Hochschule
  12. Wi(e)der die Armut?
  13. Environmental Accounting
  14. Innovative IT-gestützte Ansätze zur Bewertung der Gesprächsqualität in Telefonverkaufsgesprächen
  15. Das Recht auf Zugang zu Informationen und auf ihre Verwertung nach der europäischen REACH-Verordnung
  16. Ab in die Mitte...?
  17. PowerPoint. Präsentieren in Wissenschaft und Wirtschaft
  18. Lebenslagen und Interessenvertretung behinderter Frauen
  19. Natur als Ereignis in den modernen Lebenswissenschaften
  20. BioRegal
  21. Zur Konzeption dieses Bandes
  22. Zu Fähigkeiten von Grundschulkindern im Umgang mit Verhältnissen
  23. Über das Töpfern, Taylor Swift und Sex Pistols
  24. Wie können sich Schulen durch musikpädagogische Förderung weiterentwickeln?
  25. Selbstgesteuertes Lernen mit Neuen Medien im Fremdsprachenunterricht - Eine Bestandsaufnahme
  26. Was ist am Lehrerberuf wirklich belastend?
  27. Lebendiges Lernen als Wegweiser zu einer humanen Ökonomie und nachhaltigen Entwicklung