Germany and Scotland: Partnership and networking

Research output: Contributions to collected editions/worksChapterpeer-review

Standard

Germany and Scotland: Partnership and networking. / Dadaczynski, Kevin; Paulus, Peter; Inchley, Jo et al.
The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. ed. / Oddrun Samdal; Louise Rowling. Taylor and Francis Inc., 2012. p. 138-146.

Research output: Contributions to collected editions/worksChapterpeer-review

Harvard

Dadaczynski, K, Paulus, P, Inchley, J, Gugglberger, L & Young, I 2012, Germany and Scotland: Partnership and networking. in O Samdal & L Rowling (eds), The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. Taylor and Francis Inc., pp. 138-146. https://doi.org/10.4324/9780203119792

APA

Dadaczynski, K., Paulus, P., Inchley, J., Gugglberger, L., & Young, I. (2012). Germany and Scotland: Partnership and networking. In O. Samdal, & L. Rowling (Eds.), The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How (pp. 138-146). Taylor and Francis Inc.. https://doi.org/10.4324/9780203119792

Vancouver

Dadaczynski K, Paulus P, Inchley J, Gugglberger L, Young I. Germany and Scotland: Partnership and networking. In Samdal O, Rowling L, editors, The Implementation of Health Promoting Schools: Exploring the Theories of What, Why and How. Taylor and Francis Inc. 2012. p. 138-146 doi: 10.4324/9780203119792

Bibtex

@inbook{6051b99176134339a1726ee9b5c70df2,
title = "Germany and Scotland: Partnership and networking",
keywords = "Health sciences",
author = "Kevin Dadaczynski and Peter Paulus and Jo Inchley and Lisa Gugglberger and Ian Young",
year = "2012",
month = jan,
day = "1",
doi = "10.4324/9780203119792",
language = "English",
isbn = "9780415525541",
pages = "138--146",
editor = "Oddrun Samdal and Louise Rowling",
booktitle = "The Implementation of Health Promoting Schools",
publisher = "Taylor and Francis Inc.",
address = "United States",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Germany and Scotland

T2 - Partnership and networking

AU - Dadaczynski, Kevin

AU - Paulus, Peter

AU - Inchley, Jo

AU - Gugglberger, Lisa

AU - Young, Ian

PY - 2012/1/1

Y1 - 2012/1/1

KW - Health sciences

UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=84918931267&partnerID=8YFLogxK

UR - https://www.mendeley.com/catalogue/39e68b93-d0b9-3212-9043-1e8f13c8665e/

U2 - 10.4324/9780203119792

DO - 10.4324/9780203119792

M3 - Chapter

AN - SCOPUS:84918931267

SN - 9780415525541

SN - 9780415525589

SP - 138

EP - 146

BT - The Implementation of Health Promoting Schools

A2 - Samdal, Oddrun

A2 - Rowling, Louise

PB - Taylor and Francis Inc.

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Psychometric properties of a COVID-19 health literacy scale in a sample of German school principals applying Rasch analysis
  2. Sozialdidaktik als Berufsfelddidaktik
  3. Gilad Livne and Garen Markarian (eds.), The Routledge Companion to Fair Value Accounting, Routledge, Abingdon, Oxon 2018
  4. Cross-national attunement to popular songs across time and place
  5. Welterbetourismus – ein interkulturelles Medium ?
  6. Bildung und Hochschule
  7. Wi(e)der die Armut?
  8. Lebenslagen und Interessenvertretung behinderter Frauen
  9. PowerPoint. Präsentieren in Wissenschaft und Wirtschaft
  10. Natur als Ereignis in den modernen Lebenswissenschaften
  11. BioRegal
  12. Zur Konzeption dieses Bandes
  13. Zu Fähigkeiten von Grundschulkindern im Umgang mit Verhältnissen
  14. Sociology Looks at the Arts, by Julia Rothenberg, New York, Routledge, 2014
  15. Schriftspracherwerb zwischen Norm- und Strukturorientierung
  16. Konzeption und nutzen der inverted classroom-methode für eine kompetenzorientierte biochemie lehrveranstaltung im vorklinischen studienabschnitt der humanmedizin
  17. Networking als zentrale Schlüsselqualifikation für Gründungsvorhaben
  18. Vorüberlegungen zu strategischen Betrieblichen Umweltinformationssystemen
  19. Die Online-Edition der Briefe von und an Frank Wedekind
  20. Modi der Verständlichkeit und die Magie des Unverständlichen
  21. Die Institutionalisierung von Klimaräten durch Klimaschutzgesetzgebung
  22. Daten gewinnen, darstellen, verarbeiten und interpretieren
  23. Öffentlichkeitsbeteiligung und EU Hochwasserrisikomanagement-Richtlinie
  24. Jenseits von links und rechts?
  25. Culture in sustainable urban development