E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?

Research output: Contributions to collected editions/worksPublished abstract in conference proceedingsTransferpeer-review

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E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? / Bartsch, Hannah; Faßbeck, Golo.
Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. ed. / Bernd Gröben; Valerie Kastrup; Arno Müller. 1. ed. Hamburg: Feldhaus, Ed. Czwalina, 2011. p. 378-381 (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft; Vol. 211).

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Bartsch, H & Faßbeck, G 2011, E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? in B Gröben, V Kastrup & A Müller (eds), Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. 1. edn, Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft, vol. 211, Feldhaus, Ed. Czwalina, Hamburg, pp. 378-381, 23. Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik - 2010 , Bielefeld, Germany, 03.06.10.

APA

Bartsch, H., & Faßbeck, G. (2011). E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? In B. Gröben, V. Kastrup, & A. Müller (Eds.), Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld (1. ed., pp. 378-381). (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft; Vol. 211). Feldhaus, Ed. Czwalina.

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Bartsch H, Faßbeck G. E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? In Gröben B, Kastrup V, Müller A, editors, Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. 1. ed. Hamburg: Feldhaus, Ed. Czwalina. 2011. p. 378-381. (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft).

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author = "Hannah Bartsch and Golo Fa{\ss}beck",
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RIS

TY - CHAP

T1 - E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?

AU - Bartsch, Hannah

AU - Faßbeck, Golo

N1 - Conference code: 23

PY - 2011

Y1 - 2011

KW - Physical education and sports

UR - http://d-nb.info/101213394X

M3 - Published abstract in conference proceedings

SN - 978-3-88020-567-3

T3 - Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft

SP - 378

EP - 381

BT - Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft

A2 - Gröben, Bernd

A2 - Kastrup, Valerie

A2 - Müller, Arno

PB - Feldhaus, Ed. Czwalina

CY - Hamburg

T2 - 23. Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik - 2010

Y2 - 3 June 2010 through 5 June 2010

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