E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?
Research output: Contributions to collected editions/works › Published abstract in conference proceedings › Transfer › peer-review
Standard
Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. ed. / Bernd Gröben; Valerie Kastrup; Arno Müller. 1. ed. Hamburg: Feldhaus, Ed. Czwalina, 2011. p. 378-381 (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft; Vol. 211).
Research output: Contributions to collected editions/works › Published abstract in conference proceedings › Transfer › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?
AU - Bartsch, Hannah
AU - Faßbeck, Golo
N1 - Conference code: 23
PY - 2011
Y1 - 2011
KW - Physical education and sports
UR - http://d-nb.info/101213394X
M3 - Published abstract in conference proceedings
SN - 978-3-88020-567-3
T3 - Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft
SP - 378
EP - 381
BT - Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft
A2 - Gröben, Bernd
A2 - Kastrup, Valerie
A2 - Müller, Arno
PB - Feldhaus, Ed. Czwalina
CY - Hamburg
T2 - 23. Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik - 2010
Y2 - 3 June 2010 through 5 June 2010
ER -