E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?

Research output: Contributions to collected editions/worksPublished abstract in conference proceedingsTransferpeer-review

Standard

E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? / Bartsch, Hannah; Faßbeck, Golo.

Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. ed. / Bernd Gröben; Valerie Kastrup; Arno Müller. 1. ed. Hamburg : Feldhaus, Ed. Czwalina, 2011. p. 378-381 (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft; Vol. 211).

Research output: Contributions to collected editions/worksPublished abstract in conference proceedingsTransferpeer-review

Harvard

Bartsch, H & Faßbeck, G 2011, E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? in B Gröben, V Kastrup & A Müller (eds), Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. 1. edn, Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft, vol. 211, Feldhaus, Ed. Czwalina, Hamburg, pp. 378-381, 23. Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik - 2010 , Bielefeld, Germany, 03.06.10.

APA

Bartsch, H., & Faßbeck, G. (2011). E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? In B. Gröben, V. Kastrup, & A. Müller (Eds.), Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld (1. ed., pp. 378-381). (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft; Vol. 211). Feldhaus, Ed. Czwalina.

Vancouver

Bartsch H, Faßbeck G. E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy? In Gröben B, Kastrup V, Müller A, editors, Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft: Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik vom 03. - 05. Juni 2010 in Bielefeld. 1. ed. Hamburg: Feldhaus, Ed. Czwalina. 2011. p. 378-381. (Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft).

Bibtex

@inbook{df1bda939e90425aad6644a85b824ca0,
title = "E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?",
keywords = "Physical education and sports",
author = "Hannah Bartsch and Golo Fa{\ss}beck",
year = "2011",
language = "English",
isbn = "978-3-88020-567-3",
series = "Schriften der Deutschen Vereinigung f{\"u}r Sportwissenschaft",
publisher = " Feldhaus, Ed. Czwalina",
pages = "378--381",
editor = "Bernd Gr{\"o}ben and Valerie Kastrup and M{\"u}ller, {Arno }",
booktitle = "Sportp{\"a}dagogik als Erfahrungswissenschaft",
address = "Germany",
edition = "1.",
note = "null ; Conference date: 03-06-2010 Through 05-06-2010",
url = "https://www.sportwissenschaft.de/veranstaltungen/dvs-tagungen/tagungen2010/10-09-sportpaedagogik-2010/",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?

AU - Bartsch, Hannah

AU - Faßbeck, Golo

N1 - Conference code: 23

PY - 2011

Y1 - 2011

KW - Physical education and sports

UR - http://d-nb.info/101213394X

M3 - Published abstract in conference proceedings

SN - 978-3-88020-567-3

T3 - Schriften der Deutschen Vereinigung für Sportwissenschaft

SP - 378

EP - 381

BT - Sportpädagogik als Erfahrungswissenschaft

A2 - Gröben, Bernd

A2 - Kastrup, Valerie

A2 - Müller, Arno

PB - Feldhaus, Ed. Czwalina

CY - Hamburg

Y2 - 3 June 2010 through 5 June 2010

ER -